Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τιμολογιακή πολιτική ΟΑΣΑ
#11
(04-10-2013, 04:23 PM)meganium Έγραψε: Καταρχιν θα βρω πολλους εναντια μου αλλα τεσπα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

Γι' αυτό είμαστε εδώ, για να τη συζητήσουμε.
α) Τα όρια της πρωτεύουσας τα έβαλα έτσι όπως ήταν παλιά, για να μπορώ να χαράξω "ζώνες". Θεωρώ ότι είναι ένα καλό "σύνορο". Το ότι πήγαν πολλοί Αθηναίοι να μείνουν στα Μεσόγεια δεν σημαίνει ότι αυτά έγιναν Αθηνα.

β) Η λογική του "όσο πιό μακριά πας, τόσο πιό πολύ πληρώνεις" εφαρμόζεται σε ΟΛΟΝ τον κόσμο, καθώς και σε μάς. Στα ΚΤΕΛ γιατί δεν διαμαρτύρεται κανείς; Ή, για να το πώ αλλιώς. Ο κάτοικος Μαρκοπούλου γιατί να πληρώσει υπεραστική συγκοινωνία με κόμιστρο ανάλογο της απόσταση, ενώ ο κάτοικος Λούτσας να πληρώνει flat rate? Mεσόγεια και τα δύο, πιό κοντά το Μαρκόπουλο απ' ότι η Λούτσα.

γ) Η ακτίνα της κάθε μιας ζώνης είναι χαραγμένη έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει τα τοπικά κέντρα της. Κατά συνέπεια, ο μέσος επιβάτης που μένει σε μια σχετικά νορμάλ απόσταση από τη δουλειά του δεν θα επιβαρυνθεί (αν χρησιμοποιεί δύο ζώνες μπορεί να φτάσει από το Κορωπί στην Κατεχάκη και να πληρώσει 42,50 € αντί για 45,00 € που είναι σήμερα η κάρτα απεριορίστων.

δ) Τα μεμονωμένα εισιτήρια μπορούν και οφείλουν να είναι πιό ακριβά. Ο τακτικός χρήστης έχει τη μηνιαία κάρτα (που με τις δικές μου προτάσεις δεν ακριβαίνει - και μη μου πείτε για την κάρτα των 20 €, είναι παραλογισμός). Ο μη τακτικός χρήστης μπορεί να πληρώσει την απόσταση που διανύει. Πας κοντά, πληρώνεις € 0,70 (και όχι € 1,40), πας λίγο πιό μακριά πληρώνεις € 1,20 (και όχι € 1,40), πας μακριά πληρώνεις δικαίως € 1,70, πας πολύ μακρια πληρώνεις δικαίως € 2,20. Πού είναι η "αύξηση";

ε) Δεν κάνω χρήση των όρων "φτωχό-πλούσιο" προάστιο, αλλά αυτός που επέλεξε να μείνει στην άλλη άκρη της Αττικής, είτε δεν έχει πλέον σχέση με το καθεαυτό Λεκανοπέδιο, είτε έχει συνυπολογίσει αυξημένα μεταφορικά έξοδα, για χάρη μιας καλύτερης ποιότητας ζωής.
Δεν μπορεί να πληρώνει αδιαμαρτύρητα € 100 σε βενζίνη το μήνα γιατί γράφει 60-70 χλμ. καθημερινά, αλλά να έχει την απαίτηση να τον πηγαίνει το λεωφορείο με € 1,40 στην άλλη άκρη της Αττικής. Και επαναλαμβάνω : Για τις τοπικές του μετακινήσεις θα του βγαίνει ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ το δικό μου μοντέλο!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από Citaro - 04-10-2013, 04:39 PM
Νέο μειωμένο εισιτήριο - από Aggele - 01-06-2020, 12:46 PM
Ζώνες χρέωσης - από oasagr123 - 09-04-2022, 03:33 PM
RE: Ζώνες χρέωσης - από NightLine - 10-04-2022, 11:43 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Νέα τιμολογιακή πολιτική marios.ilioupoli 15 24.062 28-01-2016, 01:14 AM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)