30-09-2013, 05:41 PM
(30-09-2013, 12:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Και το ώραιο είναι ότι πληρώνεται λογικά ο οδηγός για να κάθεται.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για να δικαιολογήσω τον άνθρωπο είναι πως δεν έχει ανάγκη το Α/Σ παραπάνω δρομολόγια. Δηλαδή αφού έφτασε 1:45, θα ξεκίνησε από το ΑΣ κατά τις 1:15 όταν δηλαδή έχουν φτάσει όλα? ή σχεδόν όλα τα οχήματα με τους οδηγούς τους. Μετά το ΑΣ νεκρώνει μέχρι τις 4-4+ που πάνε να πιάσουν δουλειά οι πρωινοί.
Άρα το δρομολόγιο των 1:15 τους μαζεύει από το ΑΣ, φτάνοντας Ζωγράφου στις 1:45. Και ξανακατεβαίνουν στις 3:30 από Ζωγράφου για να είναι στις 4:00 Ελληνικό και στις 4:30 από Ζωγράφου γι' αυτούς που πιάνουν δουλεία στις 5:00. To πιο μακρινό λεωφορείο του Ελληνικού που έρχεται στο μυαλό μου είναι το ΤΕ550, που και από εκεί ξεκινάει στις 5:20, άρα προλαβαίνει άνετα να φύγει από Ελληνικο γύρω στις 4:30.
Κατά τ' άλλα συμφωνώ πως χρειάζεται νυχτερινή συγκοινωνία στην Αθήνα. Είμαστε μια πόλη 4-5 εκατομυρίων κατοίκων με 4 νυχτερινές γραμμές (790, 500, Χ14 και 11). Είναι τουλάχιστον τραγικό να μην έχει νυχτερινό η Μεσογείων (το Χ95 δεν μετράει γιατί δεν κάνει στάσεις), η παραλιακή τουλάχιστον το καλοκαίρι, η πόλη του Ζωγράφου με τους χιλιάδες φοιτητές - Νο1 πελάτες της νυχτερινής συγκοινωνίας και αρκετές ακόμα περιοχές. Ας μπουν ακριβότερα εισιτήρια για το διάστημα 00:30 - 5:00, αλλά να υπάρχει και εξυπηρέτηση.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608