19-09-2013, 09:01 PM
Οδηγούμε το Solaris InterUrbino 12,8 στην Ελλάδα
Σε μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς λεωφορείου, αυτή των intercity / περιαστικών λεωφορείων (υψηλού δαπέδου) η Solaris προσφέρει το InterUrbino, το οποίο αποτελεί μία από τις πλέον «φρέσκιες» παρουσίες σε μία κατηγορία που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Όπως είναι ο κανόνας, τα intercity είναι ουσιαστικά «πολυμορφικά» -ως προς τη διαμόρφωση και χρήση τους- λεωφορεία, με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης στη γραμμή μετάδοσης κίνησης, τη διαμόρφωση του σαλονιού, το μέγεθος της κάθε πόρτας, την εκμετάλλευση συνολικά και, φυσικά, τη μεταφορική εφαρμογή.
Σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές, χρησιμοποιούνται επίσης για διαφορετικό μεταφορικό έργο στη διάρκεια της εβδομάδας, και κάποιο άλλο τα σαββατοκύριακα και τις αργίες όπως λ.χ., μονοήμερες εκδρομές. Το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα έγκειται στα χαμηλά κόστη κτήσης και χρήσης, συγκριτικά με ένα υπερυψωμένο τουριστικό. Από εκεί και πέρα, εκτός ίσως από τις μπαγκαζιέρες που, δεν είναι στα επίπεδα ενός τουριστικού ως προς τη συνολική χωρητικότητα, τα intercity δεν απαιτούν συμβιβασμούς από τους επιβάτες και διαθέτουν σημαντικά στοιχεία εκμετάλλευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ακόμη κι αν παραγγελθεί π.χ., το 13μετρο InterUrbino με το μεγαλύτερο αριθμό καθισμάτων, οι μπαγκαζιέρες ξεπερνούν τα 6 κυβικά μέτρα σε συνολικό ωφέλιμο όγκο.
Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/305/odigo...tin-ellada
Σε μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς λεωφορείου, αυτή των intercity / περιαστικών λεωφορείων (υψηλού δαπέδου) η Solaris προσφέρει το InterUrbino, το οποίο αποτελεί μία από τις πλέον «φρέσκιες» παρουσίες σε μία κατηγορία που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Όπως είναι ο κανόνας, τα intercity είναι ουσιαστικά «πολυμορφικά» -ως προς τη διαμόρφωση και χρήση τους- λεωφορεία, με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης στη γραμμή μετάδοσης κίνησης, τη διαμόρφωση του σαλονιού, το μέγεθος της κάθε πόρτας, την εκμετάλλευση συνολικά και, φυσικά, τη μεταφορική εφαρμογή.
Σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές, χρησιμοποιούνται επίσης για διαφορετικό μεταφορικό έργο στη διάρκεια της εβδομάδας, και κάποιο άλλο τα σαββατοκύριακα και τις αργίες όπως λ.χ., μονοήμερες εκδρομές. Το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα έγκειται στα χαμηλά κόστη κτήσης και χρήσης, συγκριτικά με ένα υπερυψωμένο τουριστικό. Από εκεί και πέρα, εκτός ίσως από τις μπαγκαζιέρες που, δεν είναι στα επίπεδα ενός τουριστικού ως προς τη συνολική χωρητικότητα, τα intercity δεν απαιτούν συμβιβασμούς από τους επιβάτες και διαθέτουν σημαντικά στοιχεία εκμετάλλευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ακόμη κι αν παραγγελθεί π.χ., το 13μετρο InterUrbino με το μεγαλύτερο αριθμό καθισμάτων, οι μπαγκαζιέρες ξεπερνούν τα 6 κυβικά μέτρα σε συνολικό ωφέλιμο όγκο.
Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/305/odigo...tin-ellada
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Υou can see my videos : στο/at TMantzas