(29-08-2013, 01:56 PM)ronald Έγραψε: Admin: Εδω υπηρχε ενας τσακωμος μεγαλος...
Συμφωνώ απόλυτα αλλά δεν θα συνεχίσω την λογομαχία με τον συγκεκριμένο ''κύριο'' τουλάχιστον εδώ μέσα. Θα ασχοληθώ με το κομμάτι για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σαν επιβάτης και κρίνω. Τα b7l επιτάχυνση χελώνα, σε λακκούβες ανοίγουν τα παράθυρα, μου έχει τύχει σε b7l το από πίσω παράθυρα που το έκλεισα χωρίς να είναι πίσω κανένας να περνάει τα λεωφορείο από λακκούβα και άνοιξε το παράθυρο μόνο του, από κλιματισμό χάλια δεν μιλάω καθόλου χάλια, από θέρμανση το μόνο καλό που έχει. Τα cityclass και citelis όλα καλά τα έχουν μόνο που στα cityclass υπάρχουν ηλεκτρολογικά προβλήματα αν δεν απατώμαι, δυνατή επιτάχυνση, καλό κλιματισμό δυνατό, ανεβαίνουν ακόμα και με ανοιχτό κλιματισμό στο φουλ στην ανηφόρα, δεν μπάζουν νερά στα παράθυρα με σκοπό την άνεση των επιβατών και οδηγού, το μείον στα cityclass δεν κόβει καλά το τιμόνι σε σχέση με τα b7l. ΤΑ b7r τα ίδια από πάνω μείον τους τα σκαλοπάτια στην δεύτερη και τελευταία πόρτα επέτρεψε μου ronald ένα λαθάκι να σε διορθώσω τα b7r είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη . Αυτήν την γνώμη έχω για τα από πάνω οχήματα που αναφέρω όποιος την κατάλαβε την κατάλαβε,ένας πάντως όχι δεν την κατάλαβε αλλά δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί του.
