26-08-2013, 12:44 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-08-2013, 12:56 AM από Giannis B10M.)
(26-08-2013, 12:35 AM)GiannisB Έγραψε: Λοιπόν έχω να κάνω τις παρατηρήσεις μου για το video η ανηφόρα που έβαλες ήταν σε ελαφρά κλίση το στροφόμετρο πήγαινε αργά για πάνε στείλε citelis εκεί να δεις για πότε θα την ανεβάσει πιο γρήγορα. Σε πιο βαριά ανηφόρα από του video και με cityclass και citelis άντε με cityclass δεν σε λέω γιατί δεν μπορώ να δω καλά το στροφόμετρο με citelis ανέβαζε το στροφόμετρο πιο γρήγορη ταχύτητα αλλά μετά ο οδηγός πάτησε φρένο για να στρίψει προς τα κάτω και με ανοιχτό κλιματισμό παρακαλώ. Ο κλιματισμό στο εν λόγω video ήτανε ανοιχτός;μια χαρα πηγαινε
Αυτά τα συμπεράσματα έβγαλα από το video
(26-08-2013, 12:43 AM)garvanitis Έγραψε: Η ανηφόρα είναι κλασική δεκάρα. Την σύγκριση B7L / CityClass στην έχω ήδη αναφέρει και τα μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ του Volvo. Δεν είναι τυχαίο ότι το "κουβαδάκι" είχε κατά πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού στο τέλος της ανάβασης. Βίντεο από αυτά δεν υπάρχουν επειδή έγιναν βραδυνές ώρες. Ο κλιματισμός δεν ήταν ανοιχτός διότι το βίντεο έχει τραβηχτεί χειμώνα. Ήταν όμως ο καυστήρας.μια χαρα ηταν το εργαλειο,αν καταλαβα καλα