23-08-2013, 10:31 AM
Tα προβληματα ηταν καθαρα των συρμων, για τα DD δεν εχω ακουσει κατι ακομα, αν εχεις καποια πηγη ριξε γιατι με ενδιαφερει το θεμα (οχι εδω ομως μιλαμε για το sbahn). Τα προβληματα στους αξονες ξερω οτι τα ειχαν οι καινουργιοι συρμοι του S-Bahn που προκαλουσαν ρωγμες, κατι που διορθωθηκε σχετικα γρηγορα μιας και η κατασκευη τους ηταν στο Henningsdorf, 20χμ Δυτικα απο το Βερολινο.
Το S-bahn γενικοτερα λειτουργει σε υπερβολικα καλους ρυθμους για το μεγεθος του. Το μεγαλο του προβλημα ειναι το domino effect. Αν ενα τρενο για καποιο λογο σταματησει να λειτουργει στις αρτηριακες γραμμες πεθαινουν και αλλες 3-4 παρεα. Επισης στο πολυ χιονι εχει θεματα καθοτι ειναι τριγραμμο, δλδ περνει ρευμα απο την τριτη ραγα που ειναι πολυ χαμηλα στο εδαφος και αυτη (οποτε και οταν χιονιζει βαρια βραχυκυκλωνει). Και μονο αν σκεφτεις οτι δουλευει ΠΣ 24ωρο ειναι εντυπωσιακο.
Eλπιζω στην επομενη νυχτα των εργοστασιων (ενα βραδυ-απογευμα που ανοιγουν οι πορτες των μεγαλυτερων εργοστασιων του Βερολινου για το κοινο) να μπορεσω να κανω ενα cover πανω στο sbahn...
Το S-bahn γενικοτερα λειτουργει σε υπερβολικα καλους ρυθμους για το μεγεθος του. Το μεγαλο του προβλημα ειναι το domino effect. Αν ενα τρενο για καποιο λογο σταματησει να λειτουργει στις αρτηριακες γραμμες πεθαινουν και αλλες 3-4 παρεα. Επισης στο πολυ χιονι εχει θεματα καθοτι ειναι τριγραμμο, δλδ περνει ρευμα απο την τριτη ραγα που ειναι πολυ χαμηλα στο εδαφος και αυτη (οποτε και οταν χιονιζει βαρια βραχυκυκλωνει). Και μονο αν σκεφτεις οτι δουλευει ΠΣ 24ωρο ειναι εντυπωσιακο.
Eλπιζω στην επομενη νυχτα των εργοστασιων (ενα βραδυ-απογευμα που ανοιγουν οι πορτες των μεγαλυτερων εργοστασιων του Βερολινου για το κοινο) να μπορεσω να κανω ενα cover πανω στο sbahn...