07-07-2013, 10:08 AM
(07-07-2013, 02:28 AM)damin26 Έγραψε: Λόγω θερινού προγράμματος τουλάχιστον μέχρι τις 12 του μήνα τα 52 θα είναι ανά 10 λεπτά λόγω εξεταστικής. Μετά λογικά θα πραγματοποιούνται ανά μισάωρο. Αυτό σημαίνει ότι στο δρόμο θα βρίσκονται εν κινήσει 2 στην μετάβαση και 2 στην επιστροφή, άντε και το πολύ δύο εφεδρικά για το 52 (δλδ συνολικά 6 λεωφορεία). Τα υπόλοιπα τα στέλνουν στα 70 71 και ως εφεδρικά σε άλλες γραμμές. Αν προσέξεις, κανένα λεωφορείο δεν έχει την ίδια μέρα δρομολόγιο για το 70/71 και ταυτόχρονα σε άλλη γραμμή, εκτός βέβαια του 78Ν.
Στο 79 και 79Α δίνουν κανονικά το 120 του 79, και επίσης το 130 του 36.
και να προσθέσω κάτι για τα 70/71: Έχω παρατηρήσει ότι τις καθημερινές (δεν ξέρω για τα Σαββατοκύριακα) τα πρωινά τα λεωφορεία κάνουν τα δρομολόγια μέχρι τις παραλίες και μετά επιστρέφουν στον σταθμό ως 111 για να ξεκινήσουν εκ νέου δρομολόγια για την παραλία. Αυτό δεν είναι υπερβολική σπατάλη του οργανισμού σε πετρέλαιο?? Θα μπορούσαν να προσθέσουν κι άλλα λεωφορεία στις γραμμές αυτές ώστε να γλιτώσουν τα πήγαινε - έλα και οικονομία στα καύσιμα. Ή τουλάχιστον να τροποποιήσουν τα δρομολόγια ώστε να έχει επιστροφή από την Επανομή και τη Μηχανιώνα στον σταθμό και τις πρωινές ώρες, αφού τα καύσιμα έτσι κι αλλιώς θα "φύγουν". Έτσι θα πετύχουν και καλύτερη εξυπηρέτηση... (λέω εγώ τώρα)
μηπως θα ηταν να τα κοψει καλυτερα γιατι ουτε σε αλλως δεν κοβει κανενας εισιτηριο?οπως και το 78Ν?(λεω εγω τωρα) μιας και λες για οικονομια