20-06-2013, 07:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2013, 07:12 PM από N1Ellinikou.)
Με αφορμή την μετονομασία της Γ12 (προσθήκη του ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ στη προμετωπίδα) παρατηρώ το εξής: Ο ΟΑΣΑ έχει μανία με τη προσθήκη όσο περισσότερων ονομάτων στις προμετωπίδες.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το Α4: στη προμετωπίδα γράφει ''ΑΚΑΔΗΜ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠ. - Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ'', ενώ θα μπορούσε να γράφει απλούστατα να παραλείψει το ''ΑΡΓΥΡΟΥΠ.''
Επίσης, στο πρόσφατα τροποποιημένο 748, η προμετωπίδα γράφει ''ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ''. Δηλαδή δεν μπορούσαν να γράψουν όμορφα και απλά ''ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ'' ?
Πιστεύω πως θα επρεπε να αναγράφεται μόνο η αφετηρία και το τερμα της γραμμής με μια τρίτη προσθήκη να γίνεται μόνο όταν η γραμμή προέρχεται απο συγχώνευση ή οταν η προσθήκη αυτή αφορά κάποιο σημείο ενδιαφέροντος (πχ κάποιο νοσοκομείο, κάποιος στ. μετρο).
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα με το Α4: στη προμετωπίδα γράφει ''ΑΚΑΔΗΜ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠ. - Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ'', ενώ θα μπορούσε να γράφει απλούστατα να παραλείψει το ''ΑΡΓΥΡΟΥΠ.''
Επίσης, στο πρόσφατα τροποποιημένο 748, η προμετωπίδα γράφει ''ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ''. Δηλαδή δεν μπορούσαν να γράψουν όμορφα και απλά ''ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ'' ?
Πιστεύω πως θα επρεπε να αναγράφεται μόνο η αφετηρία και το τερμα της γραμμής με μια τρίτη προσθήκη να γίνεται μόνο όταν η γραμμή προέρχεται απο συγχώνευση ή οταν η προσθήκη αυτή αφορά κάποιο σημείο ενδιαφέροντος (πχ κάποιο νοσοκομείο, κάποιος στ. μετρο).