12-06-2013, 11:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-06-2013, 11:56 AM από garvanitis.)
Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ το οποίο να μην έχει ελλείψεις - συχνά μάλιστα σοβαρές. Τα Ν2 στην πλειοψηφία τους είναι σε καλύτερη μοίρα, αυτά δε που είναι σε κακό χάλι στην πρώτη σοβαρή αβαρία έχουν φύγει αμέσως εκτός δύναμης.
Μην ξεχνάς πως μιλάμε για λεωφορεία του 1993 τα οποία παρά τον ιδιαίτερα χαμηλό αριθμό χιλιομέτρων που έχουν δεν έχουν ιδιαίτερα σοβαρή συντήρηση (ένας λόγος για τα περιορισμένα χιλιόμετρα, όταν ακινητεί ένα όχημα από ψιλοβλάβη εως και ένα χρόνο πότε να τα μαζεψει; ) ούτε έχουν κάνει κάποια σοβαρή ανακατασκευή. Για να διατηρήσεις ένα όχημα τόσα χρόνια σε λειτουργική κατάσταση πρέπει κάθε εξαετία να περνάει "βαριά" συντήρηση (αναλυτική επιθεώρηση μηχανικών μερών και εκτεταμένη επισκευή, ελαφρά συντήρηση αμαξώματος και βάψιμο, καθώς και αλλαγή δαπέδου και επενδύσεων καθισμάτων, συν κάποιες εργασίες ακόμη για την μακροημέρευση του λεωφορείου), στα δε δώδεκα χρόνια ολική ανακατασκευή αμαξώματος. Πέραν ενός "τριψίματος-βαψίματος" όταν βάφτηκαν στα "τσεκλένεια" έχει γίνει κάτι σχετικό που δεν γνωρίζω;
Μην ξεχνάς πως μιλάμε για λεωφορεία του 1993 τα οποία παρά τον ιδιαίτερα χαμηλό αριθμό χιλιομέτρων που έχουν δεν έχουν ιδιαίτερα σοβαρή συντήρηση (ένας λόγος για τα περιορισμένα χιλιόμετρα, όταν ακινητεί ένα όχημα από ψιλοβλάβη εως και ένα χρόνο πότε να τα μαζεψει; ) ούτε έχουν κάνει κάποια σοβαρή ανακατασκευή. Για να διατηρήσεις ένα όχημα τόσα χρόνια σε λειτουργική κατάσταση πρέπει κάθε εξαετία να περνάει "βαριά" συντήρηση (αναλυτική επιθεώρηση μηχανικών μερών και εκτεταμένη επισκευή, ελαφρά συντήρηση αμαξώματος και βάψιμο, καθώς και αλλαγή δαπέδου και επενδύσεων καθισμάτων, συν κάποιες εργασίες ακόμη για την μακροημέρευση του λεωφορείου), στα δε δώδεκα χρόνια ολική ανακατασκευή αμαξώματος. Πέραν ενός "τριψίματος-βαψίματος" όταν βάφτηκαν στα "τσεκλένεια" έχει γίνει κάτι σχετικό που δεν γνωρίζω;