21-05-2013, 05:28 PM
(20-05-2013, 07:34 PM)garvanitis Έγραψε: Τα B10MA σαφώς και είναι αξιόλογα λεωφορεία. Δεν ήρθαν από το εξωτερικό αλλά κατασκευάστηκαν στις εγκαταστάσεις του Σαρακάκη. Ως αυτοκίνητο σε σχέση με τα B7LA (από μηχανικής πλευράς - το αμάξωμα είναι άλλη ιστορία) είναι πιο απλό και πιο αξιόπιστο, αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές στροφές, κόβει σχετικά καλά, ενώ η πιο "κλασσική" σχεδίαση του πλαισίου (κινητήρας στη μέση υποδαπέδιος, μετάδοση κίνησης στον δεύτερο άξονα, ψηλό δάπεδο άρα και αρκετός χώρος για τα μηχανικά μέρη) το καθιστούν πιο απλό στη συντήρησή του. Αυτά με δυο κουβέντες, πιο αναλυτικά ό,τι θέλεις.?
Για τα ηλεκτρικά τώρα, αν κλείσεις τον γενικό δεν δίνει ρεύμα σε τίποτα.
Κάτι δεν καταλαβαίνω πάλι, ή δεν ξέρεις για μία ακόμη φορά σε τι αναφέρεσαι;
Παντως ετσι μου ειπαν.Οτι κατασκευαστηκαν εξω,και τα εφερε ο σαρακακης εδω...
Κατι ακομα που μου χει κανει αισθηαη ειναι η διαφορα στο πιλοτηριου του οδηγου μεταξυ των 700αριων volvo και των 800αριων....πως προεκυψε αυτη η διαφορα??αλλος τροπος σχεδιασης του τιμονιου,διαφορετικα κουμπια(οταν ανοιγει ο οδηγος τις πορτες.Ουσιαστικα την ιδια δουλεια κανουν),ζωνη ασφαλειας για τον οδηγο...
Και κατι ακομα.
Ολα τα οχηματα δεν εχουν φρενο στασης?