(11-05-2013, 06:12 PM)georgio Έγραψε: Καλύτερα να εβαζες το 101 με το β1, με το 130 δεν εχουν και τόσο σχεση
Το Β1 είναι κορμός θα μπεί με το Α1
(11-05-2013, 05:39 PM)ecoj Έγραψε: Το 816 που αναφέρεις στο τέλος έχει ελάχιστα δρομολόγια το πολύ πρωί και το μεσημέρι μόνο.
Το ξέρω απλά το γράφω ενημερωτικά!
(11-05-2013, 05:48 PM)pvuccino Έγραψε: Η γραμμή 101 δημιουργήθηκε το 1969 ως 185: Πειραιάς-Ν.Αερολιμένας για να συνδέσει τον - τότε νεοϊδρυθέντα - ανατολικό αερολιμένα του Ελληνικού με τον Πειραιά και τα γύρω προάστια. Διερχόταν όπως σήμερα μέσα από τα στενά του Αλίμου/Άνω Καλαμακίου, αλλά μόλις έβγαινε Βουλιαγμένης από την Αρχ.Θέατρου συνέχιζε ευθεία μέχρι τον Ανατ.Αερολιμένα. Το '81 πήρε την ονομασία 101:Πειραιάς-Ανατ.Αερολιμένας και όταν οι υπηρεσίες του αεροδρομίου μεταφέρθηκαν στα Σπάτα, πήρε τη σημερινή του μορφή ως Πειραιάς-Άλιμος-Ελληνικό.
Το 130 επίσης δημιουργήθηκε τη δεκαετία του '70 ως 29: Πειραιάς-Ν.Σμύρνη-Αμφιθέα (κυκλικό) και 29: Πειραιάς-Αμφιθέα-Ν.Σμύρνη (κυκλικό) Επακριβώς τις διαδρομές τους δεν τις γνωρίζω αλλά υποθέτω πως το ένα ανέβαινε τη Συγγρού, έμπαινε δεξιά στη Ν.Σμύρνη και μετά μέσω Αμφιθέας/Π.Φαλήρου έβγαινε ξανά στην παραλιακή και επέστρεφε στον Πειραιά, ενώ το άλλο έκανε ακριβώς την αντίστροφη διαδρομή. Με τη νέα αρίθμηση του '81 επρόκειτο να δημιουργηθούν στη θέση τους τα 130: Πειραιάς-Αμφιθέα-Ν.Σμύρνη (κυκλικό) και 131: Πειραιάς-Ν.Σμύρνη-Αμφιθέα (κυκλικό), αλλά τελικώς για λόγους που δε γνωρίζω συγχωνεύτηκαν σε μία γραμμή, τη σημερινή 130.
Μπράβο!!! Το χα ξεχάσει!!!