Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το μεγαλύτερο αστικό λεωφορείο του κόσμου
#14
(10-04-2013, 08:22 PM)george-oasth Έγραψε: Πιστευω πως αυτα που γινονται στην θεσσαλονικη δεν μπορουν να γινουν στην αθηνα.
Αληθεια οι ελεγκτες εκει κατω κανουν καλα την δουλεια τους;;;υπαρχει επαρκης αριθμος ελεγκτων;;;(Αν κρινω απο αυτα που λετε μαλλον οχι)
Γιατι δεν δοκιμαζουν σε μια γραμμη να κανουν αυτο που εκανε ο οασθ στην γραμμη 10??δηλαδη να ανοιγουν οι δυο πρωτες πορτες και να μπαινει ο κοσμος με ελεγχο απο τον οδηγο και απο ελεγκτες...
Γιατι ο οασα δεν εφαρμοζει στις γραμμες με πολυ λιγο κοσμο,το μετρο του ελεγχου απο τον οδηγο;;;να τοποθετησει ακυρωτικο μονο στην μπροστα πορτα...
Βεβαια καταλαβαινω οτι ολα αυτα ειναι δυσκολα λογω του μεγαλυτερου ογκου των επιβατων της αθηνας που ειναι περισσοτεροι απο τους θεσσαλονικεις...

Δεν υπάρχει δε μπορώ. Υπάρχει δε θέλω. Και ο ΟΑΣΑ δε θέλει.
Υπάρχουν αρκετές γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να εφαρμοστεί η υποχρεωτική είσοδος από τη μπροστινή θύρα. Και στις αρχές του φθινοπώρου είχε κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο ένας κατάλογος με γραμμές που θα εφαρμόζονταν άμεσα αυτό το μέτρο, αλλά έμεινε στις ηλεκτρονικές σελίδες των ενημερωτικών site κι αυτό ήταν όλο.
Το αποτέλεσμα; Χαμένα έσοδα, στη συνέχεια το ρίχνουμε στη χαμηλή επιβατική κίνηση για να δικαιολογούμε κόψιμο γραμμών. Όχι βέβαια ότι δε γίνονται σπατάλες στο δίκτυο, αλλά μερικές φορές το κόψιμο κάποιων γραμμών είναι παράλογο.

(Πέρα από το off-topic, δε νομίζω ότι υπάρχει και κάποιος λόγος να συνεχίζουμε την κουβέντα, γιατί ότι και να λέμε εμείς εδώ είναι "φωνή βοώντων εν τη ερήμω".)
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Το μεγαλύτερο αστικό λεωφορείο του κόσμου - από marios.ilioupoli - 10-04-2013, 08:29 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)