05-04-2013, 04:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-04-2013, 04:59 PM από mercedes elbo.)
(05-04-2013, 11:23 AM)ecoj Έγραψε: Πολλά οχήματα ενώ θεωρητικά λειτουργούν πρακτικά τα έχουν παίξει. Δηλαδή πόσα Volvo είναι καθημερινά σε λειτουργία; Γιατί το Β12 έχει τόσο συχνά Ν2 τελευταία; Πόσες γκαζιέρες της Ανθούσας δεν δουλεύουν; Πόσο συχνά μία από αυτές μένει στο δρόμο; Πόσο εύκολο είναι να λαμπαδιάσει μια GN χωρίς λόγο έτσι ξαφνικά; Και μιλάμε για μηχανικά γιατί κατάσταση εσωτερικά - εξωτερικά άσε καλύτερα. Στο 821 ένα Ν2 χτες του είχε ξεκολλήσει ένα φωτιστικό και κρεμόταν. Και γενικότερα όσα Ν2 δεν πέρασαν ανανέωση και γενική επισκευή είναι άσε να πάνε σε κατάσταση. Το ίδιο και αρκετά Ν1 πλέον κοντά 20 χρόνια οχήματα.Καλά σίγουρα πολλά οχήματα τα 'χουν παιξει απλώς θα 'ταν καλύτερα να τα αποσύραν εντελώς ώστε να πάρουν τα ανταλλακτικά και μετά να δωθούν σε κάποιο διαλυτή ώστε να έρθουν έσοδα. Όσον αφορά τις γραμμές στα αμαξοστάσια θεωρώ ότι πρέπει ο Βοτανικός και η Ράλλη να δίωξουν αρκετές γραμμές που είναι μακριά τους όπως: 701, 704, 709, 730, 749, 821, A13, B15 Λιόσια και 054 μόνο για τις βάρδιες που και ξεκινάνε και λήγουν Περισσό, 410, 421 501/527, Τοπικά Κηφισιάς Ανθούσα. Όμως για να γίνουν αυτά πρέπει να πάνε 20 Solaris 8,6 Ανθούσα και για τα Λιόσια να ανταλλάξουν με την Ανθούσα 50 Citelis για 50 Renault που κρατιούνται ακόμα ώστε να αναλάβουν όλα τα τοπικά Μενιδίου, το 735, το Γ9 και τα 701/704. Έτσι θα μειωθούν αρκετά τα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και δεν θα διαλύονται τα Citelis στο Μενίδι και θα αποσυμφορηθεί ο Βοτανικός και η Ράλλη από θέμα γραμμών ώστε να πάνε GN στη Ράλλη και να αντικαταστήσουν τα Volvo που έχουν καραδιαλυθεί. Επίσης, οι GN που θα πάνε Ανθούσα μπορούν να πάρουν Α5, Β5, Α7, Β9, 421, 304/305, 608 και Χ97 άμα γυρίσουν τις ενάρξεις/σχολάσματα στο Αεροδρόμιο αντί για Δάφνη. Στο θέμα των 18μετρων άμα δεν γίνει κάτι έιτε να διατηρηθεί το Α/Σ Ελληνικού είτε να βρούν κάποιο νέο αμαξοστάσιο στα νότια θα πήξουμε στα νεκρά χιλιόμετρα. Πάντως έχω μια απορία το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού γίνεται καθαρά για την έκταση του Ελληνικού ή για καθαρά οικονομικούς λόγους? Γιατί αν γίνεται για το δεύτερο θα μπορούσαν να κλείσουν π.χ. τον Άγιο Δημήτριο και την Ράλλη που καλύπτονται επαρκώς από το Ελληνικό, τον Βοτανικό και τον Πειραιά.
Κάποια οχήματα πρέπει να αποσυρθούν λοιπόν μιας και δεν βγαίνουν να δουλέψουν ποτέ. Αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό και πάνε και άλλα 18μετρα στη Ράλλη τότε ίσως πρέπει να φύγουν κάποια Ν2 και να επιστρέψουν στον Βοτανικό. Να αναλάβουν τα Λιόσια και τα 821, 730, 813, υπόλοιπο Β15 , υπόλοιπο Α13 αν φτάνουν τα Citelis. Να απαλλάξουν τον Βοτανικό ο οποίος ας αναλάβει και κάποιες γραμμές πιο νότια. Ο Πειραιάς δεν μπορεί να πάρει άλλα; Αν άφηνε στο Βοτανικό το τεράστιο 856 (που θέλει μια εβδομάδα το λεωφορείο να φτάσει από Πειραιά) θα μπορούσε να αναλάβει αρκετά ακόμα στα νότια και στα δυτικά. Πολλά γίνονται αν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό. Ο Άγιος Δημήτριος να πάρει όσες γραμμές εκεί γύρω μπορεί. Και σίγουρα κάποιες GN στην Ανθούσα (χωράνε φαντάζομαι) θα ήταν λύση για να πάρουν τα Α5, 550, Α7. Το θέμα είναι ότι κάποιες γραμμές σαν τα Α2, Α4, Ε22 θα έχουν σίγουρα θέμα για να πάνε λεωφορεία από τη Ράλλη. Και μίδες σε κάποιες γραμμές όπως το νέο 748 που μια χαρά θα είναι με μίδες με δεκάλεπτη συχνότητα που είπε ο ΟΑΣΑ. Μην σπαταλιούνται εκεί Citelis. Άλλη σπατάλη Citelis στα 727, 723, 721 μόνο γιατί είναι κοντά...
Άλλα αυτά είναι θεωρίες ακόμα. Δεν νομίζω να αποφάσισε ότι σίγουρα θα κλείσει το αμαξοστάσιο ο ΟΑΣΑ. Σκέψη είναι μάλλον.
Y.Γ. Το 748 μιας και έχει καλή συχνότητα και το κομμάτι του στην Ανθούπολη καλύπτεται από το νέο 731 μπορεί να καλύψει και τη διαδρομή του 823 μέχρι την ένωση με το 822 και από 'κει να πηγαίνει Στ. Ανθούπολης. Πιστύω ότι ο κύκλος είναι ίσος με τον σημερινό δηλάδη 30' με 3 οχήματα βγαίνει ανά 10' αιχμή και γλυτώνουμε τα 3 οχήματα του 823.