19-03-2013, 02:02 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-06-2020, 12:50 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
Κυκλοφορεί η πληροφορία ότι στον Προαστιακό ενδέχεται να ανασταλούν (έτσι το λένε, αν και στην ουσία είναι κατάργηση) τα τελευταία δρομολόγια στη γραμμή ΚΙΑΤΟ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Εάν καταργηθούν τα δρομολόγια των 21:25 από Κιάτο και 21:44 από Αεροδρόμιο, τότε τα τελευταία δρομολόγια θα είναι:
Η εικόνα του Προαστιακού βεβαίως δεν ήταν πάντα όπως σήμερα.
Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2004, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, και αποτελούσε ίσως το πιο βασικό μέσο μετακίνησης από/προς το Αεροδρόμιο. Γι' αυτό άλλωστε η συχνότητα δρομολογίων του ήταν διπλάσια σε σχέση με τη σημερινή.
Και μετά τη λήξη των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών, ο Προαστιακός δεν υποβαθμίστηκε πλήρως. Το 2009 η συχνότητα δρομολογίων στη γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ έφτανε τα 15', με τον πρώτο συρμό να ξεκινά στις 05:31 από Αεροδρόμιο και τον τελευταίο στις 00:06 από τα Άνω Λιόσια, για να τερματίσει στις 00:37 στο Αεροδρόμιο.
Σήμερα, βεβαίως, η κατάσταση είναι απογοητευτική. Πέρα από την εικόνα των σταθμών (είναι η χείριστη), διαρκώς μειώνονται τα δρομολόγια, αφού ήδη έχουν ανασταλεί επ' αόριστον τα τελευταία βραδινά (και μάλλον θα ακολουθήσουν κι' άλλα), ενώ έχουν διακοπεί και τα δρομολόγια ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ και οι επιβάτες εξυπηρετούνται από αυτά της Χαλκίδας (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΛΚΙΔΑ). Επίσης, έτοιμοι κατασκευαστικά σταθμοί του δικτύου παραμένουν ακόμη εκτός λειτουργίας.
Και μαζί με τα παραπάνω, οι εξαγγελίες για επεκτάσεις παραμένουν όνειρο απατηλό...
Εάν καταργηθούν τα δρομολόγια των 21:25 από Κιάτο και 21:44 από Αεροδρόμιο, τότε τα τελευταία δρομολόγια θα είναι:
- από Κιάτο προς Αεροδρόμιο στις 20:25
- από Αεροδρόμιο προς Κιάτο στις 20:44
- από Αεροδρόμιο προς Άνω Λιόσια στις 21:26
Η εικόνα του Προαστιακού βεβαίως δεν ήταν πάντα όπως σήμερα.
Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2004, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, και αποτελούσε ίσως το πιο βασικό μέσο μετακίνησης από/προς το Αεροδρόμιο. Γι' αυτό άλλωστε η συχνότητα δρομολογίων του ήταν διπλάσια σε σχέση με τη σημερινή.
Και μετά τη λήξη των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών, ο Προαστιακός δεν υποβαθμίστηκε πλήρως. Το 2009 η συχνότητα δρομολογίων στη γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ έφτανε τα 15', με τον πρώτο συρμό να ξεκινά στις 05:31 από Αεροδρόμιο και τον τελευταίο στις 00:06 από τα Άνω Λιόσια, για να τερματίσει στις 00:37 στο Αεροδρόμιο.
Σήμερα, βεβαίως, η κατάσταση είναι απογοητευτική. Πέρα από την εικόνα των σταθμών (είναι η χείριστη), διαρκώς μειώνονται τα δρομολόγια, αφού ήδη έχουν ανασταλεί επ' αόριστον τα τελευταία βραδινά (και μάλλον θα ακολουθήσουν κι' άλλα), ενώ έχουν διακοπεί και τα δρομολόγια ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ και οι επιβάτες εξυπηρετούνται από αυτά της Χαλκίδας (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΧΑΛΚΙΔΑ). Επίσης, έτοιμοι κατασκευαστικά σταθμοί του δικτύου παραμένουν ακόμη εκτός λειτουργίας.
Και μαζί με τα παραπάνω, οι εξαγγελίες για επεκτάσεις παραμένουν όνειρο απατηλό...