14-02-2013, 03:30 PM
(14-02-2013, 01:10 PM)garvanitis Έγραψε: Γράφω για παράνομη στάθμευση, δεν περιορίζομαι μόνο στα διπλοπαρκαρισμένα. Κάνε έναν κόπο και διάβαζε τη γράφω προσεκτικότερα σε παρακαλώ. Επίσης δεν είπα πουθενά ότι δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα ΚΑΙ στους Αμπελόκηπους αλλά και αυτό είναι επακόλουθο αυτών που γράφω. Την γραμμή 32 την γνωρίζω ιδιαίτερα καλά και μάλιστα έχω καλύψει τα προβλήματά της τόσο με βίντεο όσο και φωτογραφικά. Και αυτά που έγραψα παραπάνω και άλλα που παρέλειψα (ορισμένα εσκεμμένα). Αν μάλιστα θέλεις την εισήγηση που έκανα, αυτή ήταν να κοπεί το αρθρωτό και να μπει δωδεκάμετρο. Άστοχη η αναφορά για την διαμαρτυρία των επιβατών σε περίπτωση βλάβης, είτε Β10ΜΑ χαλάσει, είτε Citaro το ίδιο θα διαμαρτυρηθούν και την ίδια απάντηση θα πάρουν (ορθά!). Τα Citaro στο 6 και το 7 χωράνε, στο 32 πάλι όχι. Αν στριμωχτεί ενα Β10ΜΑ και σπάσει ένα καθρέφτη, θα πάρει ένα από ένα από τα αποσυρμένα στο αμαξοστάσιο και τέλος. Στο Citaro το κόστος της ζημιάς είναι τετραψήφιο χώρια που μπορεί να μην υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικού άμεσα και να χρειαστεί να μείνει μέσα τζάμπα. Θα την πληρώσεις εσύ τη ζημιά; Για τον χαμό επίσης στην Καλαμαριά άκουσα ότι γίνεται διότι κάθε πρωί μοιράζουν χαρτονομίσματα των 100 ευρώ στο δρόμο. Δεν πήγα όμως να δω... Μήπως πήγες και ξέρεις να μου πεις; Το 72 άσε το στην ησυχία του. Μια χαρά δουλεύει, χωρίς βλάβες και χωρίς γκρίνιες...
Το 78 τι το μπερδεύεις τωρα; Λειτουργεί με τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχει το αμαξοστάσιο από όπου βγαίνει...
Κάνε μου μια χάρη σε παρακαλώ και πες μου σε τι στοιχεία βασίζεις το ότι τα CityClass έχουν χαμηλότερο δείκτη βλαβών από τα Volvo γιατί αν σε πιστέψω τότε οδηγοί, τεχνίτες, αρχιτεχνίτες αλλά και διοίκηση στον ΟΑΣΘ είτε μου λένε ψέμματα, είτε είναι ανίκανοι και πρέπει να πάνε σπίτι τους. Λες να στέκει κάτι τέτοιο;
Είναι μήπως επιχείρημα το ότι για κάποιο λόγο (ο οποίος μπορεί και μην είναι βλάβη) μπήκε ένα λεωφορείο άλλης γραμμής στο 56; Ξέρεις για πόσους λόγους μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο; Ούτε μου λέει απολύτως τίποτα το γεγονός ότι τα δύο λεωφορεία που αναφέρεις δεν είναι στο 56 και 57/58 αντίστοιχα - στην ίδια λογική μήπως μπορείς να μου πεις σε ποια γραμμή δουλεύει το 466; Τα υπόλοιπα δηλαδή γιατί παραμένουν; Και με την ευκαιρία ένα κουίζ... Εν όψει κάποιας παραλαβής σε ποια γραμμή οι οδηγοί ήταν σίγουροι ότι θα πάρουν τα καινούργια λεωφορεία και όταν έμαθαν πως αυτό δε θα γίνει άρχισαν να πιέζουν υπερβολικά τα λεωφορεία τους με αποτέλεσμα να βγάζουν σοβαρές ζημιές το ένα μετά το άλλο και μάλιστα σε κάποιους να πάει υπηρεσιακό "ραβασάκι" από τη διοίκηση;
Δύσκολες γραμμές δεν είναι αυτές που έχουν ανηφόρες. Δεν θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε... Μπορεί μια δύσκολη γραμμή να έχει και ανηφόρες (το 58 για παράδειγμα) αλλά δεν αρκεί αυτό. Δύσκολη είναι μια γραμμή που επιβαρύνει πολύ τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου - κυρίως θερμικά. Το 21 που αναφέρεις είναι σχετικά ζόρικη για ένα λεωφορείο, ανηφόρες όμως δεν έχει!
Το 381 κάηκε στη Σίνδο.
Αυτό που λες για τα Citaro δεν το γνωρίζω. Πες μου που και ποιος το είπε, αν δε έχεις και κανένα απόσπασμα, κανένα βίντεο ακόμη καλύτερα. Αλλά στην κάθε περίπτωση είναι δεδομένο ότι τα νέα λεωφορεία πηγαίνουν σε trunk routes πάντου εξάλλου αυτό γινεται...
Για το 83 κάτι δεν μας λες καλά. Την περασμένη Δευτέρα ανέβηκα Λαγκαδά, πού έχει λακούβες;
Τέλος το Setra είναι προφανές ότι δεν υπάρχει και ότι ο dimitris84 σε δουλεύει, το 9998 είναι κάποιο CityClass (μάλλον αφού εμφανίστηκε στα 64 και 21) στο οποίο για κάποιο λόγο αλλάχτηκε το τερματικό της τηλεματικής και δεν καλιμπραρίστηκε...
Στα στοιχεία το ότι δεν μένουν εύκολα. Σε αυτό που λες δεν συμφωνώ καθόλου στο ότι τα b7l δεν ανεβάζουν εύκολα θερμοκρασία ενώ τα cityclass ανεβάζουν. Ξέρεις ότι τα b7l στις ανηφόρες ειδικά το καλοκαίρι με κόσμο κατά την εκκίνηση δεν μπορεί να ξεκινήσει με ανοικτό κλιματιστικό και συνέχεια πρέπει να το κλείνουν; ειδικά μετά από μια στάση και ότι σε ένα σημείο στο Ωραιόκαστρο δεν μπορούν να ανέβουν την ανηφόρα με ανοιχτό κλιματιστικό και αναγκάζονται να τον κλείσουν; αυτά στα cityclass δεν γίνονται
Και πως ανεβάζουν τα λεωφορεία θερμοκρασία από τα ζόρια άρα από τις ανηφόρες
Για πάνε μέσα στον Λαγκαδά εκεί που περνάει το 83 και θα δεις τίγκα στις Λακούβες και στον δρόμο των Λουτρών
Και δεν είναι μόνο αυτά τα οχήματα που αναφέρω είναι και άλλα από τις ίδιες γραμμές