13-02-2013, 10:19 AM
(13-02-2013, 07:33 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιοι είστε οι "ανύπαρκτοι" σε θέματα οργάνωσης, πάντως σίγουρα δεν είναι ο ΟΑΣΘ ανάμεσα σε αυτούς.Εγω δεν εχω δει το 32 οταν εκτελει το δρομολογιο να αντιμετωπιζει προβληματα στον ευοσμο με διπλοπαρκαρισμενα...Αντιθετως το μεγαλο προβλημα το αντιμετωπιζει στους αμπελοκηπους...Ξερεις ποσες φορες εχουν διαμαρτυρηθει οι επιβατες οταν χαλαει ενα οχημα??αμετρητες...Και η απαντηση ειναι:'Στο αμαξοστασιο τα παραπονα..εμεις ειμαστε οδηγοι".Δηλαδη η γραμμη 6 και 7 πρεπει να παιρνουν citaro??εγω εχω ακουσει πολλες φορες να λενε οτι η καλαμαρια τα πρωινα ειναι μπαχαλο...αλλα εκει δεν ειδα να τους βαζουν b10m...μονο στο 72 ξερουν να βαζουν...
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Όταν είμαι επιβάτης του 78 είμαι "ποιοτικός κόσμος"; Και αν μετά κατέβω από το 78 και ανέβω στο 32 γίνομαι λιγότερο "ποιοτικός"; Ή ακόμα χειρότερα αν ανέβω στο 9 μήπως γίνομαι "γύφτος";
Το "μοίρασμα" των λεωφορείων στα αμαξοστάσια και στις γραμμές γίνεται με μία σειρά απο κριτήρια. Συντήρηση, διαθεσιμότητα χώρου, κατάρτιση τεχνιτων, καταλληλότητα των οχημάτων για τις γραμμές που εξυπηρετούν, ομοιομορφία τύπου οχήματος (άρα και εξοικείωσης των οδηγών) και άλλα ακόμη. Συνεπώς τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι τα B9LA είναι καταλληλότερα απο τα B10MA για το 32 (ή τη όποια άλλη γραμμή); Ποιο στρίβει καλύτερα; Ποιο διέρχεται καλύτερα από τις άπειρες λακούβες της περιοχής; Με δεδομένη την αναγκαστική (λόγω ρυμοτομίας) αραιή διέλευση των οχημάτων ποιο έχει μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα; Τα αναρωτήθηκες καθόλου όλα αυτά;
Και για να τελειώνουμε και με κάτι ακόμη. Σε καμία απολύτως περίπτωση ο Εύοσμος δεν είναι η καλύτερη περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Τουλάχιστον σε θέματα συγκοινωνιακά. Αντίθετα είναι μια από τις χειρότερες που μόνο ίσως με την Άνω Ηλιούπολη μπορεί να συγκριθεί. Είναι ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένη περιοχή με δρόμους ανύπαρκτους να διέλθει αρθρωτό λεωφορείο, πηγμένους στην κίνηση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, με την παράνομη στάθμευση να αγγίζει τα όρια της ασυδοσίας και με ανύπαρκτο χώρο να δώσεις προτεραιότητα στο λεωφορείο είτε με χρήση λεωφορειολωρίδων είτε με άλλο τρόπο. Ακόμη και μέχρι το 1997 όταν ακόμη το 32 ήταν με 12μέτρο και η ευρύτερη περιοχή δεν είχε ανοικοδομηθεί στο σημερινό βαθμό τα προβλήματα αυτά είχαν αρχίσει να διαφαίνονται τότε ακόμα μάλιστα σχεδόν όλη η Νέα Πολιτεία ήταν ακόμη χωράφια γιατί δεν έγινε τίποτα προκειμένου να δημιουργηθούν οι υποδομές μιας καλής και αξιόπιστης συγκοινωνίας; Μήπως για να μη χαθούν τα οικόπεδα; Αλλά βέβαια υπάρχει η εύκολη λύση... Ο "ανύπαρκτος σε θέματα οργάνωσης" ΟΑΣΘ.
Αν θεωρείς (και οι υπόλοιποι κάτοικοι της περιοχής) ότι το επίπεδο συγκοινωνίας που σας παρέχεται από τον Οργανισμό δεν σε (σας) ικανοποιεί τότε πρώτα μεγιστοποιήστε τις δυνατότητες διέλευσης και εξυπηρέτησης των δρομολογίων και μετά ασχολήσου (ασχοληθείτε) με το τροχαίο υλικό. Αλλά όταν δεν σας νοιάζει εσάς που μένετε εκεί και εξυπηρετείστε από το 32 γιατί να νοιαστεί ο ΟΑΣΘ;
Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφέρω ότι ίδιου τύπου ακριβώς λεωφορεία εξυπηρετούν τους οικισμούς Περαίας, Νέων Επιβατών, Αγίας Τριάδας, Αγγελοχωρίου, Κερασιάς και Μηχανιώνας με ιδιαίτερα καλές συχνότητες και επίπεδο υπηρεσιών... Αλλά είπαμε, δεν φταίμε εμείς ποτέ... ΠΑΝΤΑ Ο ΑΛΛΟΣ...
το 78 απλα μεταφερει κοσμο απο αεροδρομιο,και μεταφερει και τουριστες σε πολλες περιπτωσεις...Καλο θα ηταν για την καλυτερη λειτουργια της γραμμης να μπαινουν citaro..