Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
#45
(13-01-2012, 06:28 AM)Kostas Steyr Hellas Έγραψε: οι γραμμες των μεσογειων (στην αφαιτηρια της ερτ)συνεχισαν να χουν ικαρια μεχρι το 1998..μονο τα καλοκαιρια για 3 μηνες ειχαν κυριως βεργινες κ μερικα ν1..τους υπολοιπους μηνες το ελληνικο δρομολογουσε ικαρια ΥΝ.τα ν1 δουλευαν κυριως στο Α5.στις αφαιτηριες της γλυφαδας τωρα παλι ελαχιστες γραμμες ειχαν ν1 καθως οσες ειχε το ελληνικο ηταν κυριως με ικαρια κ ν1 οι πιο δυσκολες κ απαιτητικες γραμμες ενω οσα ερχονταν απο πειραια ηταν επεισεις ικαρια αφου σχεδον εως το 2004 κυριαρχουσαν εκει..παντωσ τα ικαρια του ελληνικου ηταν σε τραγικη κατασταση απτην αφιξη των νεων τοτε λεωφοριων κ μετα..ειδικα δε αυτα τησ αφαιτηριας της ερτ......τα χρησημοποιουσα καθε μερα απ το 1995 εωσ το 98..πραγματικα δουλευαν καθαρα απο πισμα...κανενα ιχνως συντηρισης,ξυλωμα πολλων κυριων αξεσουαρ οπωσ πχ υαλοκαθαριστιρων...δεν το συζηταω καν για φανοποιηα,εσωτερικες ταπετσαριες κτλ...κ επειδωσεις ταχιτητας μπαλκανκαρ...!!!τραγικη διαφορα εαν εμπενες σε ΥΝ ελληνικου κ αμεσως μετα σε ΥΑΕ η ΗΕ πειραια....λες κ ειχαν αλλη μηχανη....

Δεν είχαν σταθερή περίοδο οι εναλλαγές οχημάτων. Υπήρχαν και μέρες με όλα Ikarus και 1-2 Βεργίνες, κοινώς ότι να ναι, αρκεί να τσούλαγε!
Οι Βεργίνες δοξάστηκαν και ξεπατώθηκαν ταυτόχρονα, στα νοτιοανατολικά!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's - από ELBO O405GN - 05-01-2013, 01:51 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)