02-01-2013, 05:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-01-2013, 05:42 PM από marios.ilioupoli.)
Είχα καταθέσει στο παρελθόν μια πρόταση για τη 216 στην ενότητα για τον τομέα 2, η οποία είναι η εξής:
- Η γραμμή γίνεται τροφοδοτική στο σταθμό Ηλιούπολης που θα ανοίξει -ελπίζω- τον Ιούνιο (16 του μήνα σύμφωνα με τη Δημοτική Αρχή) και διατηρεί κυκλική διαδρομή.
- Η νέα διαδρομή της θα μπορούσε να είναι η εξής: Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, αριστερά Αναστάσεως, λοξά αριστερά Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, συνέχεια πλατεία Παραθύρα, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Κλεάνθους, άφιξη στο σταθμό Ηλιούπολης, συνέχεια Κλεάνθους, αριστερά Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, κυκλικά στην πλ. Παραθύρα, δεξιά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως και τέρμα απέναντι από το Νεκροταφείο και το χώρο στάθμευσης.
ΟΦΕΛΗ:
- Με τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται εξυπηρέτηση του συνόλου της λεωφόρου Σοφοκλή Βενιζέλου από 1 γραμμή, χωρίς να χρειάζονται ένα σωρό μετεπιβιβάσεις. Έτσι, θα συνδέεται η πόλη από το δυτικό της άκρο (λ. Βουλιαγμένης) έως το ανατολικό (πρόποδες Υμηττού) με μια γραμμή, κάτι που σήμερα δεν καταφέρνει να πετύχει ούτε καν η Δημοτική Συγκοινωνία.
- Συνεχίζουν να εξυπηρετούνται οι μαθητές του συγκροτήματος των Πολυκλαδικών (13ο Δημ., 5ο Γυμν., 5ο ΓΕΛ, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ), όπως και όσοι μαθητές του συγκροτήματος των 5ο Δημ.-1ου Γυμν.-1ου ΓΕΛ μένουν μακριά από το σχολείο τους.
- Θα αυξηθεί κατά πολύ η επιβατική κίνηση της 216 και άρα θα υπάρχουν και οικονομικά οφέλη για τον ΟΑΣΑ.
Εναλλακτικά και για να εξυπηρετηθεί και μια ακόμη αποκομμένη από τη συγκοινωνία περιοχή, μπορεί η αφετηρία της γραμμής να είναι στο τέρμα της Πατριάρχου Γρηγορίου, στην περιοχή του γηπέδου της ΔΙΑΝΑ. Το σημείο αυτό έχει πλέον ασφαλτοστρωθεί από το Δήμο Ηλιούπολης και ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος και μπορεί άνετα να εγκατασταθεί αφετηρία λεωφορείου.
Με την εναλλακτική αυτή επιλογή προτείνεται τα λεωφορεία από την Πατριάρχου Γρηγορίου να στρίβουν αριστερά στη Διγενή και να ακολουθούν στη συνέχεια την Παναγούλη έως την πλατεία Παραθύρα και από εκεί και μετά η διαδρομή όπως έχει προταθεί προηγουμένως μέχρι το Μετρό Ηλιούπολης. Στην επιστροφή από την πλατεία Παραθύρα θα συνεχίζουν στην Παναγούλη, μετά
Διγενή και δεξιά στην Πατριάρχου Γρηγορίου και συνέχεια μέχρι τη Διάνα.
Οπτικοποιημένες οι δύο προτάσεις, μέσω Google Maps:
- Πρόταση Α (αφετηρία στο Νεκροταφείο): http://goo.gl/maps/1jMLh
- Πρόταση Β (αφετηρία στη Διάνα): http://goo.gl/maps/sHt9B
Όποια από τις δύο προτάσεις και να εφαρμοστεί χρειάζεται απαραιτήτως 12μετρα (τέρμα τα midi) και ενδεχομένως και 18μετρα για τις ώρες αιχμής. Επίσης, να αλλάξουν οι ώρες λειτουργίας:
- Καθημερινές: Πρώτο στις 05:15 και τελευταίο στις 23:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 10-15'.
- Σάββατο: Πρώτο στις 05:30 και τελευταίο στις 23:00. Προτεινόμενη συχνότητα: 15-20'.
- Κυριακή: Πρώτο στις 06:30-07:00 και τελευταίο στις 22:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 20-25'.
Έτσι τα οχήματα που απαιτούνται είναι:
- Καθημερινές: 4 οχήματα
- Σάββατο: 2-3 οχήματα
- Κυριακή: 1-2 οχήματα
Όσο για το σημερινό 216, όπως πολύ ορθά επισημαίνεις krikri13, προς Αγία Μαρίνα το λεωφορεία κάνει στάση στα Κανάρια αφού κάνει το γύρο της πλατείας, δηλαδή εκεί που είναι η στάση των 201/218/237 προς Δάφνη και του 140 προς Πολύγωνο.
Επίσης, κάτι που πιστεύω ότι πρέπει να διορθωθεί είναι ότι το 216 εξυπηρετεί στην ουσία μόνο την Ηλιούπολη.
Για να αιτιολογήσω και την ψήφο μου, το όχι το επέλεξα για την παρούσα διαδρομή που φέρνει ελάχιστη επιβατική κίνηση.
- Η γραμμή γίνεται τροφοδοτική στο σταθμό Ηλιούπολης που θα ανοίξει -ελπίζω- τον Ιούνιο (16 του μήνα σύμφωνα με τη Δημοτική Αρχή) και διατηρεί κυκλική διαδρομή.
- Η νέα διαδρομή της θα μπορούσε να είναι η εξής: Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, αριστερά Αναστάσεως, λοξά αριστερά Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, συνέχεια πλατεία Παραθύρα, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Κλεάνθους, άφιξη στο σταθμό Ηλιούπολης, συνέχεια Κλεάνθους, αριστερά Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, κυκλικά στην πλ. Παραθύρα, δεξιά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως και τέρμα απέναντι από το Νεκροταφείο και το χώρο στάθμευσης.
ΟΦΕΛΗ:
- Με τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται εξυπηρέτηση του συνόλου της λεωφόρου Σοφοκλή Βενιζέλου από 1 γραμμή, χωρίς να χρειάζονται ένα σωρό μετεπιβιβάσεις. Έτσι, θα συνδέεται η πόλη από το δυτικό της άκρο (λ. Βουλιαγμένης) έως το ανατολικό (πρόποδες Υμηττού) με μια γραμμή, κάτι που σήμερα δεν καταφέρνει να πετύχει ούτε καν η Δημοτική Συγκοινωνία.
- Συνεχίζουν να εξυπηρετούνται οι μαθητές του συγκροτήματος των Πολυκλαδικών (13ο Δημ., 5ο Γυμν., 5ο ΓΕΛ, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ), όπως και όσοι μαθητές του συγκροτήματος των 5ο Δημ.-1ου Γυμν.-1ου ΓΕΛ μένουν μακριά από το σχολείο τους.
- Θα αυξηθεί κατά πολύ η επιβατική κίνηση της 216 και άρα θα υπάρχουν και οικονομικά οφέλη για τον ΟΑΣΑ.
Εναλλακτικά και για να εξυπηρετηθεί και μια ακόμη αποκομμένη από τη συγκοινωνία περιοχή, μπορεί η αφετηρία της γραμμής να είναι στο τέρμα της Πατριάρχου Γρηγορίου, στην περιοχή του γηπέδου της ΔΙΑΝΑ. Το σημείο αυτό έχει πλέον ασφαλτοστρωθεί από το Δήμο Ηλιούπολης και ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος και μπορεί άνετα να εγκατασταθεί αφετηρία λεωφορείου.
Με την εναλλακτική αυτή επιλογή προτείνεται τα λεωφορεία από την Πατριάρχου Γρηγορίου να στρίβουν αριστερά στη Διγενή και να ακολουθούν στη συνέχεια την Παναγούλη έως την πλατεία Παραθύρα και από εκεί και μετά η διαδρομή όπως έχει προταθεί προηγουμένως μέχρι το Μετρό Ηλιούπολης. Στην επιστροφή από την πλατεία Παραθύρα θα συνεχίζουν στην Παναγούλη, μετά
Διγενή και δεξιά στην Πατριάρχου Γρηγορίου και συνέχεια μέχρι τη Διάνα.
Οπτικοποιημένες οι δύο προτάσεις, μέσω Google Maps:
- Πρόταση Α (αφετηρία στο Νεκροταφείο): http://goo.gl/maps/1jMLh
- Πρόταση Β (αφετηρία στη Διάνα): http://goo.gl/maps/sHt9B
Όποια από τις δύο προτάσεις και να εφαρμοστεί χρειάζεται απαραιτήτως 12μετρα (τέρμα τα midi) και ενδεχομένως και 18μετρα για τις ώρες αιχμής. Επίσης, να αλλάξουν οι ώρες λειτουργίας:
- Καθημερινές: Πρώτο στις 05:15 και τελευταίο στις 23:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 10-15'.
- Σάββατο: Πρώτο στις 05:30 και τελευταίο στις 23:00. Προτεινόμενη συχνότητα: 15-20'.
- Κυριακή: Πρώτο στις 06:30-07:00 και τελευταίο στις 22:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 20-25'.
Έτσι τα οχήματα που απαιτούνται είναι:
- Καθημερινές: 4 οχήματα
- Σάββατο: 2-3 οχήματα
- Κυριακή: 1-2 οχήματα
Όσο για το σημερινό 216, όπως πολύ ορθά επισημαίνεις krikri13, προς Αγία Μαρίνα το λεωφορεία κάνει στάση στα Κανάρια αφού κάνει το γύρο της πλατείας, δηλαδή εκεί που είναι η στάση των 201/218/237 προς Δάφνη και του 140 προς Πολύγωνο.
Επίσης, κάτι που πιστεύω ότι πρέπει να διορθωθεί είναι ότι το 216 εξυπηρετεί στην ουσία μόνο την Ηλιούπολη.
Για να αιτιολογήσω και την ψήφο μου, το όχι το επέλεξα για την παρούσα διαδρομή που φέρνει ελάχιστη επιβατική κίνηση.