27-11-2012, 02:48 AM
(25-11-2012, 12:38 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε μπορούν εκεί στον ΟΑΣΑ να τροποποιήσουν λίγο την ώρα αναχώρησης των τελευταίων δρομολογίων των Α3/Α4 από Ακαδημία προς Γλυφάδα/Τερψιθέα;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ / ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Αναχώρηση τελευταίων Α3/Α4: 00:00
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό από Άγιο Αντώνιο: λίγο πριν τις 00:15
ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Άφιξη τελευταίων Α3/Α4: 00:00-00:05
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό: λίγο μετά τις 00:15
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Άφιξη τελευταίων Α3/Α4: 00:10-00:15
Άφιξη τελευταίου συρμού Μετρό: 00:30
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο1 (με βάση και τα παραπάνω στοιχεία): Όποιος έρχεται με τελευταίο συρμό του Μετρό δε μπορεί να προλάβει Α3/Α4 ούτε στην Ακαδημία, ούτε στο Σύνταγμα, ούτε στον Άγιο Δημήτριο, αφού και στις 3 περιπτώσεις θα είναι στις στάσεις 10-15' αφού έχουν περάσει τα τελευταία λεωφορεία.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
1) ΤΑΞΙ: Απαγορευτική λόγω κόστους.
2) 790: Το πρώτο προς Γλυφάδα αναχωρεί από το Περιστέρι στις 00:30. Περίπου στις 00:45 φτάνει στο Σύνταγμα και γύρω στη 01:00 περνάει από το Μετρό του Αγίου Δημητρίου. Δηλαδή αναμονή γύρω στα 30'. (Τους θερινούς μήνες -ειδικά στον Άγ. Δημήτριο που είναι και η πιάτσα των ΤΑΞΙ και νιώθεις πιο ασφαλής- παλεύεται. Το χειμώνα, όμως, είναι εύκολο να είσαι μισή ώρα στην παγωνιά
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Νο2: Και οι δύο εναλλακτικές επιλογές είναι απαγορευτικές.
ΠΡΟΤΑΣΗ Νο1 ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΑΣΑ: Τα τελευταία Α3/Α4 από Ακαδημία να αναχωρούν λίγο νωρίτερα. Να προστεθεί ένα ακόμη τοπικό δρομολόγιο από Άγιο Δημήτριο έως Γλυφάδα/Τερψιθέα με ώρα αναχώρησης στις 00:30 από το σταθμό.
ΠΡΟΤΑΣΗ Νο2 / 1η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ: Στο 790 να υπάρχει πρώτο δρομολόγιο από Σύνταγμα έως Γλυφάδα στις 00:20, το οποίο θα εξυπηρετεί και τους τελευταίους επιβάτες του Μετρό. Το δρομολόγιο των 00:30 από Περιστέρι να παραμείνει και να βελτιωθεί έτσι -με την προσθήκη δηλαδή και 3ου οχήματος στη γραμμή- η συχνότητα των δρομολογίων του στα 40-45', αντί για 60' που είναι σήμερα.
ΠΡΟΤΑΣΗ Νο3 / 2η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ: Στο δρομολόγιο των 00:25 από Δάφνη της Χ97 οι επιβάτες να μπορούν να αποβιβάζονται σε όσες στάσεις κάνει για επιβίβαση και επίσης να προστεθούν επιπλέον στάσεις ΜΟΝΟ γι' αυτό το δρομολόγιο, στο τμήμα από Δάφνη έως Γλυφάδα.
Έτσι, η Χ97 θα λειτουργεί γι' αυτό το δρομολόγιο ως τυπική γραμμή και επίσης θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα οι επιβάτες να τη χρησιμοποιούν έως τουλάχιστον τη Βάρη με τυπικό εισιτήριο (1,20€/0,60€/1,40€/0,70€) και από εκεί και μετά να ισχύει το εισιτήριο για τις γραμμές εξπρές (5€/2,5€).
Με βρίσκεις σύμφωνο. Χρειάστηκα 2 φορές το Σεπτέμβρη φέτος, το 790. Την μία φορά από Πλατεία Γλυφάδας εξυπηρετήθηκα μια χαρά, γιατί ήμουν σχετικά κοντά στην ώρα αναχώρησης για Περιστέρι. Τη 2η φορά, ήμουν Αργυρούπολη και επειδή είδα ότι θα πέρναγε σε μια ώρα, ένα ταξάκι με πέταξε Βύρωνα και από κεί το 11 στο σπίτι.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.