02-07-2012, 06:48 PM
Προτού καν παρουσιάσει επίσημα η κυβέρνηση την πρότασή της για την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ σπεύδουν να διευκρινίσουν ότι θα σταθούν απέναντι σε ενδεχόμενο εγχείρημα εισόδου στη ΔΕΚΟ στρατηγικού επενδυτή.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι:
«Με αφορμή μπαράζ δημοσιευμάτων για πώληση του λειτουργικού μέρους του ΟΣΕ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών απαντά:
Η σημερινή Κυβέρνηση και τα κόμματα που τη στηρίζουν γνωρίζουν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα (ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ) δεν παράγει ελλείμματα.
H Κυβέρνηση πρέπει να έχει το Δημόσιο Σιδηρόδρομο μοχλό ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας και προτεραιότητές της να είναι:
• Η αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των εναπομεινάντων Σιδηροδρομικών για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα.
• Η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου.
Ζητήσαμε συναντήσεις με τον κ. Χατζηδάκη και τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), έτσι ώστε με υπευθυνότητα να ακούσουμε και να πούμε τις απόψεις μας.
Σε κάθε περίπτωση, μετά την κατά 55% μείωση του υπηρετούντος προσωπικού και κατά 40% μείωσης των αποδοχών των Σιδηροδρομικών, η όποια προσπάθεια να γίνει ο Σιδηρόδρομος η «Ιφιγένεια» για τον εξευμενισμό των πνευμάτων της Τρόικα και η πρόσθεση 3.000 εργαζομένων στους χιλιάδες των ανέργων της χώρας, θα μας βρει απέναντι».
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι:
«Με αφορμή μπαράζ δημοσιευμάτων για πώληση του λειτουργικού μέρους του ΟΣΕ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών απαντά:
Η σημερινή Κυβέρνηση και τα κόμματα που τη στηρίζουν γνωρίζουν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα (ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ) δεν παράγει ελλείμματα.
H Κυβέρνηση πρέπει να έχει το Δημόσιο Σιδηρόδρομο μοχλό ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας και προτεραιότητές της να είναι:
• Η αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των εναπομεινάντων Σιδηροδρομικών για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα.
• Η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου.
Ζητήσαμε συναντήσεις με τον κ. Χατζηδάκη και τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), έτσι ώστε με υπευθυνότητα να ακούσουμε και να πούμε τις απόψεις μας.
Σε κάθε περίπτωση, μετά την κατά 55% μείωση του υπηρετούντος προσωπικού και κατά 40% μείωσης των αποδοχών των Σιδηροδρομικών, η όποια προσπάθεια να γίνει ο Σιδηρόδρομος η «Ιφιγένεια» για τον εξευμενισμό των πνευμάτων της Τρόικα και η πρόσθεση 3.000 εργαζομένων στους χιλιάδες των ανέργων της χώρας, θα μας βρει απέναντι».