27-06-2012, 12:16 PM
Νέες αυξήσεις έρχονται από τον Μάρτιο στις τιμές των εισιτηρίων σε αστικές συγκοινωνίες και τρένα.
Το επιβατικό κοινό θα βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς η επιβίβαση σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα κοστίσει σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι και 25% ακριβότερα.
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) υποχρεούται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013 με βάση το δεύτερο Μνημόνιο να διαμορφώσει ανάλογα τις τιμές των εισιτηρίων.
Συγκεκριμένα, από 1,40 που είναι η τιμή του εισιτηρίου για όλα τα μέσα μεταφοράς διαμορφώνεται σε 1,75 ευρώ!
Την ίδια στιγμή, από 1,20 που στοιχίζει σήμερα το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ πηγαίνει στο 1,50 ευρώ.
Ωστόσο, αυξήσεις αναμένεται να σημειωθούν και στα μειωμένα εισιτήρια (φοιτητών, πολύτεκνων, κ.ά.) από 0,75 σε 0,90 ευρώ.
Την «ανηφόρα» τραβάει και η τιμή του εισιτηρίου για τον προαστιακό σιδηρόδρομο και τα τρένα του ΟΣΕ.
Οι αυξήσεις φέρνουν αλλαγές
Σε «τροχιά» αλλαγών θα κινηθούν τα επιχειρησιακά σχέδια των εταιριών του ΟΑΣΑ.
Ωστόσο, οι αυξήσεις – φωτιά της τάξεως του 40% στις τιμές των εισιτηρίων του 2011 δεν φαίνεται να οδήγησαν σε βελτίωση των οικονομικών τους μεγεθών.
Η οικονομική επιβάρυνση του επιβατικού κοινού τη χρονιά εκείνη αύξησε μόλις κατά 5% τα έσοδα των εταιριών που τα διαχειρίζονται.
Μοιραία, οι συγκοινωνιακοί οργανισμοί να οδηγηθούν σε μείωση των υπαλλήλων.
Το επιβατικό κοινό θα βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς η επιβίβαση σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα κοστίσει σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι και 25% ακριβότερα.
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) υποχρεούται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013 με βάση το δεύτερο Μνημόνιο να διαμορφώσει ανάλογα τις τιμές των εισιτηρίων.
Συγκεκριμένα, από 1,40 που είναι η τιμή του εισιτηρίου για όλα τα μέσα μεταφοράς διαμορφώνεται σε 1,75 ευρώ!
Την ίδια στιγμή, από 1,20 που στοιχίζει σήμερα το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ πηγαίνει στο 1,50 ευρώ.
Ωστόσο, αυξήσεις αναμένεται να σημειωθούν και στα μειωμένα εισιτήρια (φοιτητών, πολύτεκνων, κ.ά.) από 0,75 σε 0,90 ευρώ.
Την «ανηφόρα» τραβάει και η τιμή του εισιτηρίου για τον προαστιακό σιδηρόδρομο και τα τρένα του ΟΣΕ.
Οι αυξήσεις φέρνουν αλλαγές
Σε «τροχιά» αλλαγών θα κινηθούν τα επιχειρησιακά σχέδια των εταιριών του ΟΑΣΑ.
Ωστόσο, οι αυξήσεις – φωτιά της τάξεως του 40% στις τιμές των εισιτηρίων του 2011 δεν φαίνεται να οδήγησαν σε βελτίωση των οικονομικών τους μεγεθών.
Η οικονομική επιβάρυνση του επιβατικού κοινού τη χρονιά εκείνη αύξησε μόλις κατά 5% τα έσοδα των εταιριών που τα διαχειρίζονται.
Μοιραία, οι συγκοινωνιακοί οργανισμοί να οδηγηθούν σε μείωση των υπαλλήλων.