19-06-2012, 05:45 PM
Πάντως το εν λόγω άρθρο όπως και άλλα παρόμοια, σπεκουλάρει λιγάκι εναντίον των Μέσων Μεταφοράς και θα εξηγήσω το γιατί. Γενικοποιεί τη μείωση δρομολογίων - που όντως υπάρχει - αγνοώντας όμως το γεγονός, ότι ταυτόχρονα έχει μειωθεί το φρακάρισμα και έχουν μειωθεί - δραστικά - οι χρόνοι διαδρομών, το στρίμωγμα κλπ παρενέργειες. Σϊγουρα, το πρόβλημα είναι εντονότερο σε απομακρυσμένες περιοχές όπως π.χ. Μάνδρα, Κρυονέρι, Πικέρμι, Φυλή, αλλά σε ένα μεγάλο τμήμα του Λεκκανοπεδίου η κατάσταση είναι υποφερτή ή και καλή, όχι τέλεια βέβαια. Έχω παρατηρήσει πολλές φορές, επιβάτες να περιμένουν συγκεκριμένο λεωφορείο από συνήθεια, παρόλο που τυχαίνει να περνάει νωρίτερα άλλη γραμμή που εξυπηρετεί επίσης. Εκεί δε φταίει ο ΟΑΣΑ, αλλά η νοοτροπία του μέσου επιβάτη.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.