Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#4
(24-05-2012, 02:27 PM)abc Έγραψε: ΕΛΒΟ O405GN,

και εγώ είχα τις ίδιες σκέψεις με εσένα. Δηλαδή έχει γίνει αστικοποίηση αυτών των περιοχών συνεπώς η συγκοινωνία τους πρέπει να γίνει σε άλλη βάση. Αλλά εδώ έχουμε ένα άλλο παράδειγμα όπου συμπολίτες μας μετακομίζουν σε μη-αστική περιοχή (με όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της μετακόμισης) γνωρίζοντας τις συνθήκες και μετά απαιτούν από το κοινωνικό σύνολο να πληρώσει για να τους αναβαθμίσει τις υπηρεσίες. Αυτές οι περιπτώσεις με προβληματίζουν.

Κάποιοι εξέθρεφαν απαιτήσεις και "χαϊδευαν" αυτάκια, για δεκαετίες και φτάσαμε στην πόλη-τέρας του σήμερα.

Δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα όταν φεύγεις πχ από τη Νέα Σμύρνη για να πας να μείνεις σε μια ερημική και αραιοκατοικημένη περιοχή της Περιφέρειας Αττικής, όπου για να βρείς περίπτερο κάνεις ολόκληρο ταξίδι... Τι συζητάμε, από τον πόλεμο και μετά, η Αθήνα χτίστηκε στο πόδι και πρέπει να αλλάξουμε αντιλήψεις - όλοι μας - άμεσα! Έτσι είχαμε πρίν από χρόνια διαμαρτυρίες στην Αφαία Χαϊδαρίου (δεξιά της ΝΕΟ Αθηνών-Κορίνθου) για μη ύπαρξη συπερμάρκετ κλπ, στα Σεπόλια και στις πέριξ των γραμμών ΟΣΕ περιοχές κάποιοι διαμαρτύρονται, στην Κερατέα δε θέλανε ΧΥΤΑ. Χτίζουμε όπου θέλουμε, διαμαρτυρόμαστε για όλα!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από ELBO O405GN - 04-06-2012, 12:31 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)