24-05-2012, 11:28 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-06-2012, 12:22 AM από ELBO O405GN.)
Προσωπικά, συμφωνώ με την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας σε Μαρκόπουλο και Ραφήνα μόνο! Το πρόβλημα με την ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, είναι η άναρχη δόμηση που δε θα επιτρέπει την σχετικά αποτελεσματική κάλυψη των εν λόγω περιοχών. Γνώμη μου, είναι να απαιτήσετε τον ανασχεδιασμό των γραμμών ΚΤΕΛ ώστε να μετατραπούν σε τοπικές με αφετηρία και τέρμα γειτονικούς σταθμούς τρένων (Παλλήνη, Κορωπί) και υπερτοπικά σημεία αναφοράς (ΕΟΤ Βάρκιζας, πλατεία Γλυφάδας). Κοινώς, να μην τερματίζουν πλέον στο Πεδίο Άρεως ώστε να είναι συχνότερα και πιο εξυπηρετικά. Μπορεί να διαφωνείς με την άποψη μου ίσως, αλλά πρέπει κάθε πολίτης αυτής της πόλης να αντιληφθεί πως όταν πάει να μείνει κάπου, θα πρέπει να εκτιμήσει τις μέσες αποστάσεις ως πρός τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής του, την ύπαρξη κοινωφελών υπηρεσιών (σούπερ μάρκετ, καταστήματα, σχολεία, υγεία) κα παράγοντες.
Πάντως εύχομαι καλή επιτυχία.
Πάντως εύχομαι καλή επιτυχία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.