Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] Καμία νέα άδεια για ταξί, ακόμη και σε αυτά της ειδικής μίσθωσης
#2
Επιμένει στις διαφωνίες του ο Γιάννης Ραγκούσης για το νομοσχέδιο που αφορά την απελευθέρωση των ταξί, την οποία χαρακτήρισε πολιτικά ανήθικη με τον τρόπο που την προωθεί ο διάδοχός του στο υπουργείο Μεταφορών Μάκης Βορίδης. Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι «δεοντολογικώς θα ήταν καλύτερο, τις συζητήσεις με την τρόικα να τις αφήνουμε στον αρμόδιο υπουργό» και αντικρούοντας τις αιτιάσεις του κ. Ραγκούση δήλωσε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν ρυθμίζει πουθενά τα ταξί και διερωτήθηκε: «Ποιος κοροϊδεύει ποιον;»

Σχετικά με την απελευθέρωση του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί, ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι «δεν μπορούμε να
αφήσουμε να διαιωνίζεται αυτό το θέμα και πρέπει να ληφθεί απόφαση από αυτήν την κυβέρνηση».

Το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε χθες κατά πλειοψηφία η χορήγηση αδειών να ρυθμίζεται από το κράτος και με βάση έναν υπό δημιουργία αλγόριθμο που θα συνυπολογίζει περιβαλλοντικές, συγκοινωνιακές συνθήκες, καθώς και κριτήρια πληθυσμού και επισκεπτών.

Επίσης, στον εν λόγω αλγόριθμο θα υπάρχει και πρόβλεψη για μικρή έστω αύξηση αδειών.

Επιπλέον, στις ρυθμίσεις θα ληφθούν υπόψη «νέα τουριστικά προϊόντα», όπως η χρονομίσθωση έως και 9θέσιου βαν με οδηγό και προς τούτο θα συγκροτηθεί (με τροπολογία στο νομοσχέδιο) επιτροπή υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλο και τη συμμετοχή υπουργών όπως μεταξύ άλλων των κ.κ. Π. Γερουλάνου και Μ. Βορίδη, προκειμένου να εξασφαλιστεί και αυτή η δυνατότητα.

Δεν υπάρχει θέμα παραίτησης Ραγκούση

Σύμφωνα με κύκλους προσκείμενους στον κ. Ραγκούση, δεν τίθεται θέμα παραίτησής του από την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους ο Πρωθυπουργός έδειξε κατανόηση για τη διαφοροποίηση του κ. Ραγκούση στο θέμα αυτό και δεν έθεσε θέμα ομόφωνης ψήφισης του πολυνομοσχεδίου από τα μέλη της κυβέρνησης, όπως είχε πράξει με το πολυνομοσχέδιο της δανειακής σύμβασης.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, σήμερα ο Γιάννης Ραγκούσης έκανε λόγο για «πολιτική εξαιρέσεων» που θα ανοίξει τον χορό των αντιδράσεων από τον κλάδο των οδηγών φορτηγών, ενώ υποστήριξε ότι ήταν θέμα πολιτικής δικαιοσύνης και ηθικής, να ανοίξει πλήρως το επάγγελμα των οδηγών ταξί, όπως συμβαίνει με όλους τους κλάδους.

Στον ίδιο σταθμό, ο υπουργός Μεταφορών Μ. Βορίδης είπε ότι οι βασικές αρχές του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί έχουν γίνει δεκτές από την τρόικα και βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για επιμέρους θέματα.

Πάντως, τόνισε ότι «δεοντολογικώς θα ήταν καλύτερο, τις συζητήσεις με την τρόικα να τις αφήνουμε στον αρμόδιο υπουργό».

Με τις απόψεις του Γιάννη Ραγκούση συντάχθηκε και ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Κατά τον Γιάννη Ραγκούση, με τον οποίο συνομίλησαν «ΤΑ ΝΕΑ», «οι διατάξεις είναι κομμένες και ραμμένες στις απαιτήσεις του Λυμπερόπουλου, όχι μόνο δεν ανοίγει το επάγγελμα, αλλά κρατείται ερμητικά κλειστό».

Σε γραπτή ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι «το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει τη δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η μαύρη αγορά, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή», ενώ προσθέτει «δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας», όπως και ότι «μια εταιρεία μπορεί να κατέχει έως και 1.500 άδειες ταξί» στην Αττική.

Το νομοσχέδιο, που κατά τον Μάκη Βορίδη καταρτίστηκε έχοντας ως βάση «τη βέλτιστη διεθνή πρακτική», προβλέπει ότι ο νέος αριθμός των ταξί θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας γεωγραφικής περιοχής (περιφέρειας) και των κυκλοφοριακών συνθηκών.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Τα Νέα] Ανεβαίνει ο «κίτρινος πυρετός» με νέες επιθέσεις Βορίδη και Ραγκούση - από GeorgIrisbus - 23-03-2012, 01:55 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)