20-03-2012, 02:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-03-2012, 03:05 PM από dimitris84.)
Ασφαλως και εχουν διαφορες και ακριβως σε αυτα που μου ελεγε πριν καιρο ο chrispan. Ειχε αναφερθει μαλιστα σχετικα αλλα διαφοροι "εξυπνοι" θελησαν να τον αμφισβητισουν με εντελως γελοιο μαλιστα τροπο.
Με επιφυλαξη διοτι δεν τα εχω δει σε λεπτομερειες ακομη τα οχηματα θα πω τι μου ειχε αναφερει σε προσωπικη κουβεντα που ειχαμε...
Ο ΟΜ457 που εχουν τα ηδη κυκλοφορουντα λεωφορεια τελειωνει την καριερα του στο EuroV. Εξελισσεται αυτη τη στιγμη νεο μπλοκ για το EuroVI το οποιο ειναι μεγαλυτερο και εχει μεγαλυτερες αναγκες ψυξης. Για την ακριβεια η επιμικυνση και οι αλλαγες στη διαταξη των μηχανικων μερων του C2. O OM471 ειναι ηδη γνωστος, ο μικροτερος οχι, ειναι σε σταδιο εξελιξης. Σε αυτο το σημειο φημολογηθηκε την περιοδο που ηταν στην Γερμανια μια πιθανη συνεργαδια της DB και του ΟΑΣΘ για να δοκιμαστει σε πραγματικες συνθηκες ο νεος κινητηρας στα συγκεκριμενα λεωφορεια με δεδομενα οτι ηταν βολικος ο αριθμος τους και οι κλιματολογικες και κυκλοφοριακες συνθηκες της πολης. Μια σκεψη που ακουγοταν μαλιστα ηταν οτι θα δοκιμαζονταν για 2 χρονια και θα αντικαθισταντο απο νεα C2 ανευ επιπλεον δαπανης. Μενει τωρα - με δεδομενο οτι οι συμπεριφορες ορισμενων οσους εχουν να προσφερουν κατι τους απομακρυνουν - να δουμε τι συνεβη στην πραξη.
(04-01-2012, 07:10 PM)chrispan Έγραψε: Για να γυρισουμε στα του θεματος τωρα (για τις εντυπωσεις απο το Citaro και το Travego συντομα στα αναλογα τοπικ) ολα δειχνουν οτι τα αναμενομενα Citaro θα ειναι ιδια με τα υπαρχοντα με μια μικρη (αλλα ουσιαστικη) διαφορα ομως... Θα εξαρτηθει βεβαια και απο αλλους παραγοντες...
Με επιφυλαξη διοτι δεν τα εχω δει σε λεπτομερειες ακομη τα οχηματα θα πω τι μου ειχε αναφερει σε προσωπικη κουβεντα που ειχαμε...
Ο ΟΜ457 που εχουν τα ηδη κυκλοφορουντα λεωφορεια τελειωνει την καριερα του στο EuroV. Εξελισσεται αυτη τη στιγμη νεο μπλοκ για το EuroVI το οποιο ειναι μεγαλυτερο και εχει μεγαλυτερες αναγκες ψυξης. Για την ακριβεια η επιμικυνση και οι αλλαγες στη διαταξη των μηχανικων μερων του C2. O OM471 ειναι ηδη γνωστος, ο μικροτερος οχι, ειναι σε σταδιο εξελιξης. Σε αυτο το σημειο φημολογηθηκε την περιοδο που ηταν στην Γερμανια μια πιθανη συνεργαδια της DB και του ΟΑΣΘ για να δοκιμαστει σε πραγματικες συνθηκες ο νεος κινητηρας στα συγκεκριμενα λεωφορεια με δεδομενα οτι ηταν βολικος ο αριθμος τους και οι κλιματολογικες και κυκλοφοριακες συνθηκες της πολης. Μια σκεψη που ακουγοταν μαλιστα ηταν οτι θα δοκιμαζονταν για 2 χρονια και θα αντικαθισταντο απο νεα C2 ανευ επιπλεον δαπανης. Μενει τωρα - με δεδομενο οτι οι συμπεριφορες ορισμενων οσους εχουν να προσφερουν κατι τους απομακρυνουν - να δουμε τι συνεβη στην πραξη.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...