17-03-2012, 01:11 PM
Απάντηση σε ερώτηση του Βουλευτή
Την ανάγκη της άμεσης αναβάθμισης των συνθηκών λειτουργίας των ισόπεδων διαβάσεων του προαστιακού σιδηροδρόμου, παραδέχτηκε η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων .Την απάντηση αυτή έλαβε από τον αρμόδιο Υπουργό στην Ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή ο Βουλευτής Αχαΐας και πρώην Υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης. Στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου. ο Αχαιός πολιτικός ζητούσε να αναβαθμιστούν οι διαβάσεις του προαστιακού καθώς και την δυνατότητα αποτροπής των δολιοφθορών που παρατηρούνται στο δίκτυο .
Το πλήρες κείμενο της απάντησης έχει ως εξής:
«Σύμφωνα με το υπ αριθμ. 2244746/02-02-2012 ενημερωτικό έγγραφο του Ο.Σ.Ε.(Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος)., με το οποίο παρέχονται πληροφορίες σχετικά με την υπ'αριθμ.4872/24-01-2012 Ερώτηση του Βουλευτή κ. Μιχ. Μπεκίρη , θέτουμε υπόψη σας τα εξής:
Η λειτουργία των Αυτόματων Συστημάτων Εξασφάλισης Ισόπεδων Διαβάσεων (Α.Σ.Ι.Δ), τα οποία είναι εγκατεστημένα στη γραμμή του Προαστιακού Πάτρας, βασίζεται στην σχεδίαση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, η οποία όμως έχει διαφοροποιηθεί με την επέκταση του προαστιακού και τις νέες στάσεις που δημιουργήθηκαν κατόπιν επιθυμίας του Δήμου Πατρέων και των τοπικών φορέων των κατοίκων.
Αναλυτικότερα στη διασταύρωση πριν τον Αγιο Βασίλειο το ΑΣΙΔ έχει καταργηθεί, λόγω ότι οι αμαξοστοιχίες κατά την επιστροφή τους από την τερματική στάση του Αγίου Βασιλείου προς Πάτρα δεν διέρχονται και δεν ενεργοποιούν την τροχοεπαφή έναρξης αυτής. Τα τρία ΑΣΙΔ πλησίον της στάσης Καστελλόκαμπου είναι ομαδοποιημένα (δηλ. ενεργοποιούνται ταυτόχρονα), με αποτέλεσμα κατά την είσοδο των αμαξοστοιχιών στη εν λόγω στάση και την ενεργοποίηση της τροχοεπαφής εισόδου των ΑΙΣΔ, να υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση απενεργοποίησης των ΑΣΙΔ, λόγω της παραμονής των αμαξοστοιχιών στη στάση. Παρόμοιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα ΑΣΙΔ πλησίον του σταδίου Παναχαϊκής, της Ι.Δ.
Διγενή Ακρίτα και πλησίον του Σ.Σ. Ρίου, όπου τα ΑΣΙΔ έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν σε συγκεκριμένα χρονικά όρια και ταχύτητες, οι οποίες όμως δεν συμβαδίζουν με το χρόνο παραμονής των αμαξοστοιχιών στις αντίστοιχες στάσεις.
Ήδη μελετάταί ο επανασχεδιασμός της λειτουργίας των ΑΣΙΔ βάση της νέας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών, από την αρμόδια για την λειτουργία των ΑΣΙΔ, Υπηρεσία του ΟΣΕ, με την ολοκλήρωση του Προαστιακού και της λειτουργίας της στάσης Ψαθόπυργου.
Τέλος, από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλείτε να αντιμετωπιστεί, είναι το συχνό φαινόμενο κλοπής των καλωδίων των ΑΣΙΔ, με αποτέλεσμα αυτά να βγαίνουν εκτός λειτουργίας, αποκατάσταση των οποίων όμως γίνεται άμεσα.
Επισημαίνουμε ότι για την ασφαλή διέλευση των τροχοφόρων και πεζών από τις Ισόπεδες Διαβάσεις, η διέλευση των αμαξοστοιχιών από τις Ισόπεδες Διαβάσεις γίνεται με «βήμα πεζού», συνεχές σφύριγμα και με αυτοεξασφάλιση της Ι Δ. από το προσωπικό της αμαξοστοιχίας.»
Την ανάγκη της άμεσης αναβάθμισης των συνθηκών λειτουργίας των ισόπεδων διαβάσεων του προαστιακού σιδηροδρόμου, παραδέχτηκε η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων .Την απάντηση αυτή έλαβε από τον αρμόδιο Υπουργό στην Ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή ο Βουλευτής Αχαΐας και πρώην Υφυπουργός Μιχάλης Μπεκίρης. Στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου. ο Αχαιός πολιτικός ζητούσε να αναβαθμιστούν οι διαβάσεις του προαστιακού καθώς και την δυνατότητα αποτροπής των δολιοφθορών που παρατηρούνται στο δίκτυο .
Το πλήρες κείμενο της απάντησης έχει ως εξής:
«Σύμφωνα με το υπ αριθμ. 2244746/02-02-2012 ενημερωτικό έγγραφο του Ο.Σ.Ε.(Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος)., με το οποίο παρέχονται πληροφορίες σχετικά με την υπ'αριθμ.4872/24-01-2012 Ερώτηση του Βουλευτή κ. Μιχ. Μπεκίρη , θέτουμε υπόψη σας τα εξής:
Η λειτουργία των Αυτόματων Συστημάτων Εξασφάλισης Ισόπεδων Διαβάσεων (Α.Σ.Ι.Δ), τα οποία είναι εγκατεστημένα στη γραμμή του Προαστιακού Πάτρας, βασίζεται στην σχεδίαση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, η οποία όμως έχει διαφοροποιηθεί με την επέκταση του προαστιακού και τις νέες στάσεις που δημιουργήθηκαν κατόπιν επιθυμίας του Δήμου Πατρέων και των τοπικών φορέων των κατοίκων.
Αναλυτικότερα στη διασταύρωση πριν τον Αγιο Βασίλειο το ΑΣΙΔ έχει καταργηθεί, λόγω ότι οι αμαξοστοιχίες κατά την επιστροφή τους από την τερματική στάση του Αγίου Βασιλείου προς Πάτρα δεν διέρχονται και δεν ενεργοποιούν την τροχοεπαφή έναρξης αυτής. Τα τρία ΑΣΙΔ πλησίον της στάσης Καστελλόκαμπου είναι ομαδοποιημένα (δηλ. ενεργοποιούνται ταυτόχρονα), με αποτέλεσμα κατά την είσοδο των αμαξοστοιχιών στη εν λόγω στάση και την ενεργοποίηση της τροχοεπαφής εισόδου των ΑΙΣΔ, να υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση απενεργοποίησης των ΑΣΙΔ, λόγω της παραμονής των αμαξοστοιχιών στη στάση. Παρόμοιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα ΑΣΙΔ πλησίον του σταδίου Παναχαϊκής, της Ι.Δ.
Διγενή Ακρίτα και πλησίον του Σ.Σ. Ρίου, όπου τα ΑΣΙΔ έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν σε συγκεκριμένα χρονικά όρια και ταχύτητες, οι οποίες όμως δεν συμβαδίζουν με το χρόνο παραμονής των αμαξοστοιχιών στις αντίστοιχες στάσεις.
Ήδη μελετάταί ο επανασχεδιασμός της λειτουργίας των ΑΣΙΔ βάση της νέας κυκλοφορίας αμαξοστοιχιών, από την αρμόδια για την λειτουργία των ΑΣΙΔ, Υπηρεσία του ΟΣΕ, με την ολοκλήρωση του Προαστιακού και της λειτουργίας της στάσης Ψαθόπυργου.
Τέλος, από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλείτε να αντιμετωπιστεί, είναι το συχνό φαινόμενο κλοπής των καλωδίων των ΑΣΙΔ, με αποτέλεσμα αυτά να βγαίνουν εκτός λειτουργίας, αποκατάσταση των οποίων όμως γίνεται άμεσα.
Επισημαίνουμε ότι για την ασφαλή διέλευση των τροχοφόρων και πεζών από τις Ισόπεδες Διαβάσεις, η διέλευση των αμαξοστοιχιών από τις Ισόπεδες Διαβάσεις γίνεται με «βήμα πεζού», συνεχές σφύριγμα και με αυτοεξασφάλιση της Ι Δ. από το προσωπικό της αμαξοστοιχίας.»
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.