17-02-2012, 02:01 PM
Το noge με προβλημάτισε κυρίως λόγω των αυστηρών προδιαγραφών τριάστερου που ακολουθούσε. Στενό δηλαδή και στο φάρδος και στο μήκος για τον επιβάτη. Κατά τα άλλα, ναι, πολύ καλό και στιβαρό μιας και δεν μου τράβηξε κάτι την προσοχή στο ταξίδι (κάτι να τρίζει ή να παίζει, όπως πχ στα 415gt-hd που σε κάθε λακούβα λυπόμουν την οροφή), ικανοποιητικό έως γρήγορο στο δρόμο και ο κινητήρας θα έλεγα γλυκός στο άκουσμα (περί ορέξεως, βέβαια..).
Πολύ καλή επιλογή σαν καρότσα ήταν και τα beulas τα οποία μάλλον αποδεικνύουν την αξία τους στην Θεσσαλονίκη. Απλά και στα 460 πολύ δυνατά λεωφορεία. Τουλάχιστον προσωπικά τα θεωρώ ένα κλικ καλύτερα από τα irizar, που στο εσωτερικό τους υστερούν πολύ στη σχεδίαση (μα ήθελα να ήξερα ποιός σχεδίασε τα ακροφύσια των αεραγωγών..). Αν τα beulas είχαν πλάισιο Volvo (πιό στρωτοί στη λειτουργία κινητήρες, σε σχέση με τους MAN που ακόμα και σε καράβι να τους έβαζες, θα το διέλυαν από τους κραδασμούς), πιστεύω θα ήταν υπερανταγωνιστικά των Futura..
Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον τα διάσημα γερμανικά neoplan με τις καινοτομίες που εισήγαγαν κατά καιρούς κέρδισαν ένα κοινό το οποίο δεν ξέρω αν είναι τελικά και τόσο ευχαριστημένο. Θεωρώ οτι το euroliner ήταν η κορυφή της εταιρίας και πως τα μοντέλα πριν από αυτό αλλά και μετά τη συγχώνευση ήθελαν λίγη δουλειά πριν βγουν. Στα πριν φαίνεται άλλωστε ακόμα και από την εξωτερική κατάσταση των περισσότερων από αυτών που κυκλοφορούν (πχ δε φτάνει παρά κάποιος να δει ένα transliner λίγο διεξοδικά), στα δε αυτά που βγήκαν μετά, τα ηλεκτρονικά τους πρόδωσαν νωρίς.
Ιστορικά, (πριν τη δεκαετία του 90) δεν έχω εικόνα για τις "εναλλακτικές" μάρκες, όπως πχ τα renault berliet που έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορα καλά και κακά λόγια. Βέβαια μην ξεχνάμε πως κάποτε οι ιδιοκτήτες πειραματίστηκαν με καρότσες και μάρκες τύπου Ατλας..
Πολύ καλή επιλογή σαν καρότσα ήταν και τα beulas τα οποία μάλλον αποδεικνύουν την αξία τους στην Θεσσαλονίκη. Απλά και στα 460 πολύ δυνατά λεωφορεία. Τουλάχιστον προσωπικά τα θεωρώ ένα κλικ καλύτερα από τα irizar, που στο εσωτερικό τους υστερούν πολύ στη σχεδίαση (μα ήθελα να ήξερα ποιός σχεδίασε τα ακροφύσια των αεραγωγών..). Αν τα beulas είχαν πλάισιο Volvo (πιό στρωτοί στη λειτουργία κινητήρες, σε σχέση με τους MAN που ακόμα και σε καράβι να τους έβαζες, θα το διέλυαν από τους κραδασμούς), πιστεύω θα ήταν υπερανταγωνιστικά των Futura..
Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον τα διάσημα γερμανικά neoplan με τις καινοτομίες που εισήγαγαν κατά καιρούς κέρδισαν ένα κοινό το οποίο δεν ξέρω αν είναι τελικά και τόσο ευχαριστημένο. Θεωρώ οτι το euroliner ήταν η κορυφή της εταιρίας και πως τα μοντέλα πριν από αυτό αλλά και μετά τη συγχώνευση ήθελαν λίγη δουλειά πριν βγουν. Στα πριν φαίνεται άλλωστε ακόμα και από την εξωτερική κατάσταση των περισσότερων από αυτών που κυκλοφορούν (πχ δε φτάνει παρά κάποιος να δει ένα transliner λίγο διεξοδικά), στα δε αυτά που βγήκαν μετά, τα ηλεκτρονικά τους πρόδωσαν νωρίς.
Ιστορικά, (πριν τη δεκαετία του 90) δεν έχω εικόνα για τις "εναλλακτικές" μάρκες, όπως πχ τα renault berliet που έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορα καλά και κακά λόγια. Βέβαια μην ξεχνάμε πως κάποτε οι ιδιοκτήτες πειραματίστηκαν με καρότσες και μάρκες τύπου Ατλας..