17-02-2012, 11:38 AM
Δεν έκανε κανείς την αρχή να εμπιστευθεί τους Ιταλούς στα βαρέα οχήματα, αυτό είναι το πρόβλημα. Προφανώς δεν προωθήθηκαν αρκετά όταν έπρεπε, δηλαδή το μάρκετινγκ δε δούλεψε αρκετά (ίσως και καθόλου). Έτσι φτάσαμε να λέμε όπου Mercedes Θεός και όλα τα άλλα στον πάτο. Ίσως είναι και κοινωνικό το πρόβλημα, ίσως είναι και πρόβλημα αντίληψης, δεν ξέρω.
Το 2004 πήγε κάτι να γίνει με τα Noge, αλλά Ιταλός και Ισπανός ταυτόχρονα... δεν, αν και τελικά δεν βγήκε τόσο άσχημη η συνταγή, μιάς και είναι μάλλον στιβαρό σαν κατασκευή.
Εδώ που τα λέμε, ο Ιταλός στα ΕΙΧ δεν ήταν ιδιαίτερα φερέγγυος και ίσως αυτό να ήταν ένας πολύ καλός ανασταλτικός παράγοντας για τα επαγελματικά.
Τη renault από την άλλη την εμπιστεύθηκαν οι Αλβανοί και τώρα πλέον έχουν συνεχίσει σε Irisbus, ακόμα και με Magelys..
Το 2004 πήγε κάτι να γίνει με τα Noge, αλλά Ιταλός και Ισπανός ταυτόχρονα... δεν, αν και τελικά δεν βγήκε τόσο άσχημη η συνταγή, μιάς και είναι μάλλον στιβαρό σαν κατασκευή.
Εδώ που τα λέμε, ο Ιταλός στα ΕΙΧ δεν ήταν ιδιαίτερα φερέγγυος και ίσως αυτό να ήταν ένας πολύ καλός ανασταλτικός παράγοντας για τα επαγελματικά.
Τη renault από την άλλη την εμπιστεύθηκαν οι Αλβανοί και τώρα πλέον έχουν συνεχίσει σε Irisbus, ακόμα και με Magelys..