31-01-2012, 03:25 PM
Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκη Βορίδη, ο βουλευτής της ΝΔ κ. Κωστής Χατζηδάκης.
Ο βουλευτής επισημαίνει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό για την επέκταση του τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη, βάσει του οποίου το τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το μετρό.
Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.
Ο βουλευτής επισημαίνει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό για την επέκταση του τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη, βάσει του οποίου το τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.
Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους. Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το μετρό.
Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.