25-01-2012, 09:38 AM
πραγματικα ειναι κατι το υποκειμενικο, μιας και πληροφοριες ως προς την αξιοπιστια και το κοστος συντηρησης, εχουμε για τα οχηματα που κλεινουν ή εκλεισαν δεκαετια. θεωρω ομως, οτι δεδομενης της ιδιομορφιας της οικονομιας μας, και των κομιστρων, πλεον δεν ειμαστε σε θεση να επιλεγουμε τι μας αρεσει, σχεδιαστικα ή απο αποψη μαρκας, αλλα τι πραγματικα μας συμφερει. τα futura αναμφισβητητα ειναι στην αγορα περισσοτερα χρονια, οποτε και τα στοιχεια στα χερια μας περισσοτερα. τα TEMSA, λιγοτερο, αλλα απο οσα μαθαινω απο απεναντι(Ιταλια) θεωρουνται μια πολυ καλη και αξιοπιστη λυση. τουλαχιστον οι συναδελφοι που εχω επικοινωνια, τα χρησιμοποιουν για intercity γραμμες και γραφουν αρκετα χιλιομετρα το χρονο. για τα iveco τα οποια τα θεωρω επισης αξιοπιστα και οικονομικα, εχω εκφρασει αποψη σε παλαιοτερα post. οπως και ναχει....καλα να ειμαστε να εχουμε δουλεια και να πληρωνομαστε.. κι ας ριξουμε και λιγο νερο στο κρασι μας. δε βαριεσαι... θες με temsa θες με futura θες με travego, η τσεπη... κοιταει να γεμισει, κι οχι να παραμενει αδεια