19-01-2012, 12:32 AM
Νέα αφαίμαξη δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Θεσσαλίας με επιπλέον ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προβλέπει το νέο σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των δύο συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου (Τρικάλων και Καρδίτσας) κυοφορείται η κατάργηση των απευθείας δρομολογίων από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία μάλιστα εμφανίζουν πολύ υψηλά ποσοστά πληρότητας επιβατών και επαναφορά των ανταποκρίσεων στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου.
Οι σύλλογοι ζητούν την επαναφορά του απευθείας πρωινού δρομολογίου για Αθήνα και του απογευματινού από Αθήνα, που καταργήθηκαν και την ενεργοποίηση του μεσημεριανού ανταποκρινόμενου τρένου για Αθήνα/Θεσσαλονίκη, με χρήση του συρμού και του προσωπικού που βρίσκεται ακινητοποιημένο επί 4,5 ώρες στον σταθμό της Καλαμπάκας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες των δύο συλλόγων φίλων του σιδηροδρόμου (Τρικάλων και Καρδίτσας) κυοφορείται η κατάργηση των απευθείας δρομολογίων από και προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία μάλιστα εμφανίζουν πολύ υψηλά ποσοστά πληρότητας επιβατών και επαναφορά των ανταποκρίσεων στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου.
Οι σύλλογοι ζητούν την επαναφορά του απευθείας πρωινού δρομολογίου για Αθήνα και του απογευματινού από Αθήνα, που καταργήθηκαν και την ενεργοποίηση του μεσημεριανού ανταποκρινόμενου τρένου για Αθήνα/Θεσσαλονίκη, με χρήση του συρμού και του προσωπικού που βρίσκεται ακινητοποιημένο επί 4,5 ώρες στον σταθμό της Καλαμπάκας.