18-01-2012, 02:08 AM
Όλα είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους. Θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε περισσότερες δημοσκοπήσεις, πιό κατακερματισμένες, αλλά επειδή κατά την ψηφοφορία μπορεί κάποιος να επιλέξει ακόμα και όλες τις επιλογές, αν κάποιο λεωφορείο είναι ικανό να αναδειχθεί τότε θα γίνει, αρκεί αυτοί που ψηφίζουν να είναι αμερόληπτοι και αντικειμενικοί.
Προσωπικά μόνο γνώμη έχω εκφράσει και δεν έχω ψηφίσει τίποτα, γιατί δεν έχω εμπειρία από όλα τα οχήματα της συζήτησης.
Η άνεση πάντως είναι ιδιαίτερα υποκειμενική, γι αυτό όταν αναφέρω κάτι, δεν μιλάω αέρα και προσπαθώ να το τεκμηριώσω και να δώσω όσο μπορώ διευκρινίσεις για ποιό πράγμα μιλάω.
Υπάρχει άνθρωπος που να μην τον ενοχλεί το τσίριγμα του πολύ δυνατου retarder του tourismo; Υπάρχει άνθρωπος που να μην πιστεύει οτι το Euroliner κάνει το καλύτερο ταξίδι από τα λεωφορεία του 2003-4; Υπάρχει άνθρωπος που να έχει καθίσει στα δερμάτινα του travego II και να μην έχει κάγκελο απ την ποιότητα κύλισης και την ευστάθεια του οχήματος;
Γενικά πιστεύω οτι οι μονότονοι υψηλόσυχνοι και επαναλαμβανόμενοι ήχοι είναι εκνευριστικοί και δεν αφήνουν κανέναν σε ηχυσία. Επίσης τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει να νιώθει σα να είναι σε σαξόραλλο (travego I, Lion's Coach) που είναι υπερβολικά σκληρό και βίαιο στις λακκούβες των ελληνικών δρόμων.
Αντίθετα οι μπάσοι, διακριτικοί κρότοι ενός πχ V8 παλαιότερης τεχνολογίας (όχι οι φιμωμένοι V8 νέας τεχνολογίας) είναι έως και ενέσεις ηρεμίας, σε συνεργασία με γλυκό παλάτζο της καρότσας (όχι βάρκισμα, προς Θεού).. Αν και εκτός θέματος, το κορυφαίο λεωφορείο που μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά είναι ένα S328DT, του οποίου το ταξίδι είναι απόλαυση. Ακούς μόνο δρόμο, την χροιά του κινητήρα και τίποτε άλλο..
Προσωπικά μόνο γνώμη έχω εκφράσει και δεν έχω ψηφίσει τίποτα, γιατί δεν έχω εμπειρία από όλα τα οχήματα της συζήτησης.
Η άνεση πάντως είναι ιδιαίτερα υποκειμενική, γι αυτό όταν αναφέρω κάτι, δεν μιλάω αέρα και προσπαθώ να το τεκμηριώσω και να δώσω όσο μπορώ διευκρινίσεις για ποιό πράγμα μιλάω.
Υπάρχει άνθρωπος που να μην τον ενοχλεί το τσίριγμα του πολύ δυνατου retarder του tourismo; Υπάρχει άνθρωπος που να μην πιστεύει οτι το Euroliner κάνει το καλύτερο ταξίδι από τα λεωφορεία του 2003-4; Υπάρχει άνθρωπος που να έχει καθίσει στα δερμάτινα του travego II και να μην έχει κάγκελο απ την ποιότητα κύλισης και την ευστάθεια του οχήματος;
Γενικά πιστεύω οτι οι μονότονοι υψηλόσυχνοι και επαναλαμβανόμενοι ήχοι είναι εκνευριστικοί και δεν αφήνουν κανέναν σε ηχυσία. Επίσης τον επιβάτη δεν τον ενδιαφέρει να νιώθει σα να είναι σε σαξόραλλο (travego I, Lion's Coach) που είναι υπερβολικά σκληρό και βίαιο στις λακκούβες των ελληνικών δρόμων.
Αντίθετα οι μπάσοι, διακριτικοί κρότοι ενός πχ V8 παλαιότερης τεχνολογίας (όχι οι φιμωμένοι V8 νέας τεχνολογίας) είναι έως και ενέσεις ηρεμίας, σε συνεργασία με γλυκό παλάτζο της καρότσας (όχι βάρκισμα, προς Θεού).. Αν και εκτός θέματος, το κορυφαίο λεωφορείο που μπορεί να τα προσφέρει όλα αυτά είναι ένα S328DT, του οποίου το ταξίδι είναι απόλαυση. Ακούς μόνο δρόμο, την χροιά του κινητήρα και τίποτε άλλο..