13-01-2012, 03:52 PM
Σε περίπου έναν μήνα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό, από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, μέσω της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού, της Νίκαιας και των Μανιάτικων.
Η σύμβαση, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Αττικό μετρό Χρήστος Τσίτουρας, θα κατατεθεί σε 10 με 15 ημέρες, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για ενημέρωση.
"Θα είναι το μεγαλύτερο έργο στην Αττική, μετά το αρχικό Μετρό", δήλωσε ο κ. Τσίτουρας διευκρινίζοντας ότι στην κατασκευή του θα απασχοληθούν χίλιοι εργαζόμενοι, ενώ όταν ολοκληρωθεί, στις αρχές του 2017, θα εξυπηρετούνται 200 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά.
Η επέκταση θα έχει μήκος 7,6 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 515 εκατ. ευρώ. Με την ολοκλήρωσή της, θα συνδεθεί για πρώτη φορά απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι του Πειραιά (σήμερα η σύνδεση αυτή γίνεται με αλλαγή γραμμής στον προαστιακό ή από μετρό στον ΗΣΑΠ). Τα 6,5 από τα 7,6 χιλιόμετρα σήραγγας θα ανοιχτούν με τη βοήθεια μετροπόντικα, ενώ το υπόλοιπο με υπόγεια εκσκαφή.
Η σύμβαση, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Αττικό μετρό Χρήστος Τσίτουρας, θα κατατεθεί σε 10 με 15 ημέρες, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για ενημέρωση.
"Θα είναι το μεγαλύτερο έργο στην Αττική, μετά το αρχικό Μετρό", δήλωσε ο κ. Τσίτουρας διευκρινίζοντας ότι στην κατασκευή του θα απασχοληθούν χίλιοι εργαζόμενοι, ενώ όταν ολοκληρωθεί, στις αρχές του 2017, θα εξυπηρετούνται 200 χιλιάδες επιβάτες καθημερινά.
Η επέκταση θα έχει μήκος 7,6 χιλιόμετρα και προϋπολογισμό 515 εκατ. ευρώ. Με την ολοκλήρωσή της, θα συνδεθεί για πρώτη φορά απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι του Πειραιά (σήμερα η σύνδεση αυτή γίνεται με αλλαγή γραμμής στον προαστιακό ή από μετρό στον ΗΣΑΠ). Τα 6,5 από τα 7,6 χιλιόμετρα σήραγγας θα ανοιχτούν με τη βοήθεια μετροπόντικα, ενώ το υπόλοιπο με υπόγεια εκσκαφή.