10-01-2012, 01:10 PM
Οι γραμμές επαναλειτουργούν αλλά... ακριβότερα
Διαμαρτυρίες προκαλεί η επαναλειτουργία των γραμμών των αστικών λεωφορείων από και προς τα Δημοτικά Πάρκινγκ της Πάτρας (π.χ. γραμμή 10 , γραμμή 11) με ακριβότερο εισιτήριο, από τις 9 Ιανουαρίου. Μετά τη διακοπή, για λίγες μέρες, των δρομολογίων, λόγω οφειλών του Δήμου στο Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, αποφασίστηκε η επανεκτέλεση των δρομολογίων με κανονικό εισιτήριο, μιας και οι γραμμές δεν μπορούν πλέον να επιδοτηθούν από τον Δήμο.
Κατά συνέπεια, μέχρι προ ημερών, οι χρήστες των γραμμών και των δημοτικών πάρκινγκ πλήρωναν 90 λεπτά για τη μεταφορά και την επιστροφή τους από τους χώρους στάθμευσης, στο κέντρο της πόλης.
Πλέον χρειάζεται να καταβάλουν 2,10 ευρώ για τα δύο αυτά δρομολόγια, ακυρώνοντας εισιτήριο των 1,10 ευρώ, σε κάθε διαδρομή, καθώς δεν ισχύει με επιστροφή.
Το γεγονός έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες από δημότες, οι οποίοι λένε στο www.thebest.gr ότι δεν μπορούν σε μέρες κρίσης να πληρώνουν διπλάσιο εισιτήριο, για τη μεταφορά τους στους χώρους στάθμευσης.
Διαμαρτυρίες προκαλεί η επαναλειτουργία των γραμμών των αστικών λεωφορείων από και προς τα Δημοτικά Πάρκινγκ της Πάτρας (π.χ. γραμμή 10 , γραμμή 11) με ακριβότερο εισιτήριο, από τις 9 Ιανουαρίου. Μετά τη διακοπή, για λίγες μέρες, των δρομολογίων, λόγω οφειλών του Δήμου στο Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, αποφασίστηκε η επανεκτέλεση των δρομολογίων με κανονικό εισιτήριο, μιας και οι γραμμές δεν μπορούν πλέον να επιδοτηθούν από τον Δήμο.
Κατά συνέπεια, μέχρι προ ημερών, οι χρήστες των γραμμών και των δημοτικών πάρκινγκ πλήρωναν 90 λεπτά για τη μεταφορά και την επιστροφή τους από τους χώρους στάθμευσης, στο κέντρο της πόλης.
Πλέον χρειάζεται να καταβάλουν 2,10 ευρώ για τα δύο αυτά δρομολόγια, ακυρώνοντας εισιτήριο των 1,10 ευρώ, σε κάθε διαδρομή, καθώς δεν ισχύει με επιστροφή.
Το γεγονός έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες από δημότες, οι οποίοι λένε στο www.thebest.gr ότι δεν μπορούν σε μέρες κρίσης να πληρώνουν διπλάσιο εισιτήριο, για τη μεταφορά τους στους χώρους στάθμευσης.