Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα;
#24
(08-01-2012, 02:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ με τις προατασεις σου για το κεντρο αλλά όμως τι θα γίνει με τα 054, 622 που εχουν συχνότητες maximium 15' και 20' αντίστοιχα στην αιχμή. Και τα τονίζω αυτά καθώς γιατί ναι μεν μπορούν να τοπικοποιηθούν στον Ευαγγελισμό αλλά απ' το άλλο τους άκρο δεν συναντούν κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς.

Έχεις δίκιο γι' αυτές τις γραμμές. Συμπληρώνω και το 856 που είναι στην ίδια κατάσταση, όπως επίσης και το 203, το 220/1 και το 235, που η πρώτη στάση μετρό που συναντούν είναι ο Ευαγγελισμός και δεν ενδείκνυται μετεβιβίβαση για μια - δύο στάσεις. Αυτά θέλουν πράγματι ψάξιμο.

(08-01-2012, 02:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όταν λέμε για το συντονισμό με τα μέσα σταθερής τροχιάς ενοούμε να περνάνε πριν ή μετά την διέλευση του συρμού και επίσης μην ξεχνάμε ότι με εξαίρεση τους τερματικούς στους άλλους σταθμούς οι συρμοί έχουν δυο κατευθύνσεις και πιστεύω θα γίνει μπέρδεμα. Τέλος, δεν πιστεύω να γίνουν και σημαντικές πυκνώσεις λόγω των οικονομικών δυσχερειών αλλά και συγχωνεύσεις δεν νομίζουν να μπορούν να γίνουν πολλές.

Συντονισμός χρειάζεται οπωσδήποτε στον άξονα Πλακεντίας - Κορωπί. Στα λοιπά σημεία (Νομισματοκοπείο, Άμυνα, Κατεχάκη, Δάφνη, Αγ. Δημήτριο, Αγ. Αντώνιο, Αιγάλεω) αρκεί να ταιριάζουν οι τελευταίες αναχωρήσεις των λεωφορείων με την άφιξη του μετρό από κέντρο Αθήνας.


Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 30-04-2010, 03:23 PM
RE: Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα; - από Citaro - 08-01-2012, 04:49 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)