06-01-2012, 03:22 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-01-2012, 02:55 PM από miltos xania.)
Σύναψη:chrispan:συμμετεχω με προσκληση σε διαφορες εκδηλωσεις, πολλες μαλιστα απο αυτες δεν ειναι ανοιχτες στο κοινο.Μη λες τετοια..μας τρομαζεις!

Οι αξιοσημειωτες διαφορες και παρατηρησεις πανω στο C2 κατα τη γνωμη μου παιρνοντας αφορμη απο την αναφορα που θα μας κανεις ειναι το EBS(ελληνιστι ηλεκτρονικο συστημα πεδησης)που πλεον στο νεο citaro περιλαμβανεται στο standar εξοπλισμο(στο προηγουμενο μοντελο ηταν προαιρετικο)και που εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με το κλασσικο συστημα πεδησης πεπιεσμενου αερα.Κατα τη διαρκεια της πεδησης ενεργοποιειται σε πρωτη φαση το retarder και σε περιπτωση που χρειαζεται μεγαλυτερη επιβραδυνση ο εγκεφαλος του οχηματος υπολογιζει την ιδανικη πιεση πεδησης για καθε αξονα.Πρακτικα με το EΒS εξασφαλιζεται μικροτερη φθορα στους δισκους φρενων και στα τακακια λογω της δυνατοτητας περιορισμου χρησης του πενταλ φρενου σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Δευτερον στο νεο μοντελο εχουμε και το ΕSP(προγραμμα ηλεκτρονικης ευσταθειας)που δεν υπηρχε ουτε στον προαιρετικο εξοπλισμο της προηγουμενης εκδοσης και συμβαλει στη μειωση των τασεων ολισθησης στις στροφες και σε περιπτωση αποτομων ελιγμων.
Αυτα πανω στις διαφορες της 3ης με τη 2η γενια citaro παντα.Για την περιπτωση των citaro της Θεσσαλονικης(που θα ειναι 2ης γενιας) Τι παραπανω διαφορα απο οσα εβγαιναν μεχρι τωρα μπορει να εχουν?Εκτος και αν ο κινητηρας τους δεν ειναι ορθιος οπως στα προηγουμενα..