29-12-2011, 10:35 PM
Κατα την γνώμη μου αν γινόταν μερικά πράγματα θα μπορούσαν οι συγκοινωνίες να γίνουν πολύ πιο φιλικότερες στον επιβάτη αλλά και να γίνουν κερδοφόρες που πρέπει να 'ναι και ο βασικός τους στόχος.
1) Εξορθολογισμός δικτύου. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση χρειάζεται με διατήρηση όλων των κερδοφόρων γραμμών (608, 550, 040, 703 κτλ.) αλλά και επανασχεδιασμό όσων έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση ώστε να την αυξήσουν (501/527 κτλ.).
2) Διαφημήσεις. Πρέπει να μπούν σε όλους του τύπους λεωφορείων διαφημήσεις πίσω, στα πλαϊνά και στις χειρολαβές. Επίσης μπορούν να μπούν και πίσω απ' τα εισητήρια.
3) Πάταξη της εισητηριοδιαφυγής. Υποχρεωτική είσοδος όλων απ' την πρώτη πόρτα ώστε να υπάρχει έλεγχος κάτι που συμβαίνει ήδη στις γραμμές του αεροδρομίου πολλές φορές και πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς μόνο σε αφετηρίες και τέρματα. Επίσης, διάθεση των εισητηρίων 0,60 και 1,20 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων για καλύτερη εξυπηρέτηση. Τέλος, αύξηση του προστίμου από 60πλάσιο στο 285πλάσιο.Έτσι τα πρόστιμα αναδιαμορφώνονται ως εξής(Τα πρόστιμα στα λεωφορεία καταργούνται καθώς δεν θα γίνεται να μπείς χωρίς εισητηριο ή κάρτα):
0,7-42€-199,5€
1,4-84€-399€
Υ.Γ. Μπορεί να φαίνονται υπερβολικά αυτά τα πρόστιμα αλλά είναι αναγκαία καθώς είναι υπερβολικά πολλοί οι τζαμπατζήδες.
4) Λεωφοριολωρίδες. Πρέπει να αυξηθεί το μήκος τους και για την τηρησή τους το πράγμα είναι απλό. Οι οδηγόι μπορούν να φωτογραφίζουν με τις κάμερες των κινητών τους τα παράνομα σταθμευμένα αλλά και διερχόμενα οχήματα απ' αυτές και για να υπάρχει κίνητρο να λαμβάνουν το 30% του προστίμου. Μ' αυτό τον τρόπο θα εισπραχθούν στην αρχή μεγάλα ποσά απ' τα πρόστιμα και αργότερα θα μπορέσουν οι οδικές συγκοινωνίες να αυξήσουν σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητά τους και να μειώσουν τους χρόνους διαδρομής τους.
5) Περικοπή άσκοπων δαπανών. Μπορούν να είναι σβηστές οι πρωμετωπίδες σε αφετηρίες-τέρματα, σβηστα τα φώτα καμπίνας όταν είναι εκτός υπηρεσιάς και όταν βρίσκονται σε αφετηρίες-τέρματα και δεν υπάρχει κανένας επιβάτης μεσα.
6) Νέες τεχνολογίες. Πρέπει να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα έργα της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισητηρίου καθώς θα εξοικονομήσουν χρήματα, θα αυξήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και θα κλειδώσουν έσοδα.
1) Εξορθολογισμός δικτύου. Μια σοβαρή αναδιάρθρωση χρειάζεται με διατήρηση όλων των κερδοφόρων γραμμών (608, 550, 040, 703 κτλ.) αλλά και επανασχεδιασμό όσων έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση ώστε να την αυξήσουν (501/527 κτλ.).
2) Διαφημήσεις. Πρέπει να μπούν σε όλους του τύπους λεωφορείων διαφημήσεις πίσω, στα πλαϊνά και στις χειρολαβές. Επίσης μπορούν να μπούν και πίσω απ' τα εισητήρια.
3) Πάταξη της εισητηριοδιαφυγής. Υποχρεωτική είσοδος όλων απ' την πρώτη πόρτα ώστε να υπάρχει έλεγχος κάτι που συμβαίνει ήδη στις γραμμές του αεροδρομίου πολλές φορές και πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς μόνο σε αφετηρίες και τέρματα. Επίσης, διάθεση των εισητηρίων 0,60 και 1,20 στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων για καλύτερη εξυπηρέτηση. Τέλος, αύξηση του προστίμου από 60πλάσιο στο 285πλάσιο.Έτσι τα πρόστιμα αναδιαμορφώνονται ως εξής(Τα πρόστιμα στα λεωφορεία καταργούνται καθώς δεν θα γίνεται να μπείς χωρίς εισητηριο ή κάρτα):
0,7-42€-199,5€
1,4-84€-399€
Υ.Γ. Μπορεί να φαίνονται υπερβολικά αυτά τα πρόστιμα αλλά είναι αναγκαία καθώς είναι υπερβολικά πολλοί οι τζαμπατζήδες.
4) Λεωφοριολωρίδες. Πρέπει να αυξηθεί το μήκος τους και για την τηρησή τους το πράγμα είναι απλό. Οι οδηγόι μπορούν να φωτογραφίζουν με τις κάμερες των κινητών τους τα παράνομα σταθμευμένα αλλά και διερχόμενα οχήματα απ' αυτές και για να υπάρχει κίνητρο να λαμβάνουν το 30% του προστίμου. Μ' αυτό τον τρόπο θα εισπραχθούν στην αρχή μεγάλα ποσά απ' τα πρόστιμα και αργότερα θα μπορέσουν οι οδικές συγκοινωνίες να αυξήσουν σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητά τους και να μειώσουν τους χρόνους διαδρομής τους.
5) Περικοπή άσκοπων δαπανών. Μπορούν να είναι σβηστές οι πρωμετωπίδες σε αφετηρίες-τέρματα, σβηστα τα φώτα καμπίνας όταν είναι εκτός υπηρεσιάς και όταν βρίσκονται σε αφετηρίες-τέρματα και δεν υπάρχει κανένας επιβάτης μεσα.
6) Νέες τεχνολογίες. Πρέπει να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα έργα της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισητηρίου καθώς θα εξοικονομήσουν χρήματα, θα αυξήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και θα κλειδώσουν έσοδα.