13-12-2011, 12:27 AM
Δεν υπάρχει θέμα Το αντίθετο, είμαι φαν του προαστιακού της Πάτρας, και το λεωφορείο εκεί έχει εντελώς διαφορετική λειτουργία...
Απλά δε νομίζω ότι συμβαίνει οπουδήποτε αλλού στον κόσμο ο εθνικός σιδηροδρομικός φορέας να λειτουργεί κατ' αυτόν τον τρόπο...
Κυρίως στη μετρική αναφέρομαι, αλλά και σε άλλα κομμάτια του δικτύου που έχουν μείνει σε αχρηστία (πχ Φλώρινα).
Το θέμα είναι ότι ακόμα και κάποια στιγμή στο μέλλον να θυμηθούν την ύπαρξή του, δε θα έχει μείνει βίδα απ' το τροχαίο υλικό... Όπως και όποτε θυμηθούν να ηλεκτροκινήσουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα "ανακαλύψουν" ότι πρέπει να ξαναφτιαχτεί ΟΛΟ το έργο απ' την αρχή (μέχρι την Τιθορέα τουλάχιστον), και τόσα άλλα εγκλήματα διαχείρισης που έχουν γίνει...
Απλά δε νομίζω ότι συμβαίνει οπουδήποτε αλλού στον κόσμο ο εθνικός σιδηροδρομικός φορέας να λειτουργεί κατ' αυτόν τον τρόπο...
Κυρίως στη μετρική αναφέρομαι, αλλά και σε άλλα κομμάτια του δικτύου που έχουν μείνει σε αχρηστία (πχ Φλώρινα).
Το θέμα είναι ότι ακόμα και κάποια στιγμή στο μέλλον να θυμηθούν την ύπαρξή του, δε θα έχει μείνει βίδα απ' το τροχαίο υλικό... Όπως και όποτε θυμηθούν να ηλεκτροκινήσουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα "ανακαλύψουν" ότι πρέπει να ξαναφτιαχτεί ΟΛΟ το έργο απ' την αρχή (μέχρι την Τιθορέα τουλάχιστον), και τόσα άλλα εγκλήματα διαχείρισης που έχουν γίνει...