12-12-2011, 02:05 AM
Που κολλάει ο προαστιακός της Πάτρας με τη συζήτηση που έχουμε; Αναφέρομαι στη σύνδεση Αθήνα-Πάτρα με λεωφορεία μέσω Κιάτου, που έχει 6 δρομολόγια τη μέρα, εκ των οποίων (ονομαστικά, δεν το έχω κάνει ποτέ προσωπικά) τα 2 express που κάνουν περίπου 3 ώρες συνολικά, και τα άλλα 4 που κάνουν 4, και πάντα αλλάζοντας 3 μέσα. Ταυτόχρονα το ΚΤΕΛ έχει δρομολόγια κάθε μισή με μία ώρα, είτε express που κάνουν 2μιση ώρες είτε απλά που κάνουν 3 ώρες και ένα τέταρτο. Και όλα αυτά για το ίδιο περίπου εισιτήριο.
Να το σκεπτικό της φράσης "οικτρή αποτυχία".
Και σε ότι αφορά το δεύτερο σκέλος, με συγχωρείς αλλά έχω μείνει ως ρομαντικός ίσως στην εποχή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ο ΟΣΕ προσέφερε κοινωνικό έργο και πήγαινε τη χώρα κουτσά στραβά μπροστά με το να προσφέρει μετακίνηση με τρένο, όπως αρμόζει στον 21ο, και στον 20ο εδώ που τα λέμε, αιώνα. Το να λειτουργεί ως τουριστικό γραφείο δε με καλύπτει.
Να το σκεπτικό της φράσης "οικτρή αποτυχία".
Και σε ότι αφορά το δεύτερο σκέλος, με συγχωρείς αλλά έχω μείνει ως ρομαντικός ίσως στην εποχή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ο ΟΣΕ προσέφερε κοινωνικό έργο και πήγαινε τη χώρα κουτσά στραβά μπροστά με το να προσφέρει μετακίνηση με τρένο, όπως αρμόζει στον 21ο, και στον 20ο εδώ που τα λέμε, αιώνα. Το να λειτουργεί ως τουριστικό γραφείο δε με καλύπτει.