12-12-2011, 01:35 AM
Επειδή σηκώνει κουβέντα, από ποιά πλευρά θεωρείται ο Προαστιακός της Πάτρας αποτυχία;
Απ'όσο έχω παρακολουθήσει την λειτουργία του, επιβατική κίνηση έχει και μάλιστα πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου, ενώ πρόκειται για μία κερδοφόρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γραμμή. Έτσι, δεν μπορώ να στηρίξω στο μυαλό μου τη φράση οικτρή αποτυχία.
argymeg, θα ήθελα να μας αναπτύξεις την μεθολογία σκέψης την οποία ακολούθησες για να στηρίξεις τη φράση σου.
Κατά τα άλλα, η κάθε αδειοδοτημένη μεταφορική εταιρία (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταξύ άλλων, είναι και τουριστικό γραφείο - άδεια την οποία έχει περίπου εδώ και κάτι παραπάνω από 1 χρόνο στην διάθεση της) έχει την δυνατότητα, το δικαίωμα και σκοπό να προβεί σε διασυνδέσεις μεταξύ σημείων της Ελλάδας ή του εξωτερικού με σκοπό να προσελκύσει επιβατική κίνηση, άρα και κέρδος.
Εάν δεν την συμφέρει ή δεν μπορεί να δρομολογήσει τρένο σε κάποια διαδρομή, έχει επαρκέστατο στόλο λεωφορέιων για καλύψουν αυτό το κενό..
Απ'όσο έχω παρακολουθήσει την λειτουργία του, επιβατική κίνηση έχει και μάλιστα πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου, ενώ πρόκειται για μία κερδοφόρα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γραμμή. Έτσι, δεν μπορώ να στηρίξω στο μυαλό μου τη φράση οικτρή αποτυχία.
argymeg, θα ήθελα να μας αναπτύξεις την μεθολογία σκέψης την οποία ακολούθησες για να στηρίξεις τη φράση σου.
Κατά τα άλλα, η κάθε αδειοδοτημένη μεταφορική εταιρία (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μεταξύ άλλων, είναι και τουριστικό γραφείο - άδεια την οποία έχει περίπου εδώ και κάτι παραπάνω από 1 χρόνο στην διάθεση της) έχει την δυνατότητα, το δικαίωμα και σκοπό να προβεί σε διασυνδέσεις μεταξύ σημείων της Ελλάδας ή του εξωτερικού με σκοπό να προσελκύσει επιβατική κίνηση, άρα και κέρδος.
Εάν δεν την συμφέρει ή δεν μπορεί να δρομολογήσει τρένο σε κάποια διαδρομή, έχει επαρκέστατο στόλο λεωφορέιων για καλύψουν αυτό το κενό..