04-05-2010, 09:33 PM
Ωπα, κατι δεν διευκρινησα... ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ! Ο επιβατης θα πληρωνει το κοστος μετακινησης του και οχι ο καθε ελληνας φορολογουμενος ασχετως αν μενει στην Ανω Ραχουλα που δεν παει ουτε ΚΤΕΛ.
Τα παραδειγματα των SSB και MVG που αναφερεις λειτουργουν ως επιχειρησεις ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτηρα με ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια οι οποιες ΔΕΝ επιδοτουνται απο πουθενα απο τον κρατικο προϋπολογισμο. Μαλιστα (να προσθεσω και την RATP του Παρισιου) εχουν - μεσω θυγατρικων - και την ευθυνη εκτελεσης συγκοινωνιας και σε αλλες πολεις...
Δεν δαιμονοποιει κανεις τον δημοσιο φορεα αλλα την δημοσιοϋπαλληλικη νοοτροπια της δεκαετιας του '60 που επικρατει. Αν μπορει ας σταθει σε ενα τετοιο ανταγωνιστικο περιβαλλον σαν αυτο που περιγραφω παραπανω με τα παροντα δεδομενα του...
Ας δουμε τωρα και τη διανομη των γραμμων. Στο παραδειγμα σου αυτος που θα παρει το Β5 θα παρει - και θα οφειλει να εκτελει - και τα 403, 404, 407 και τα οποια αλλα υπαρχουν στο συγκεκριμενο συγκροτημα γραμμων. Αν δεν του αρεσει να μην υποβαλλει προσφορα. Τερμα.
Περι κατανομης εισπραξεων τωρα... Καταρχην ξεχασε το υπαρχον συστημα. ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ και οι λοιπες αηδιες... Εξυπακουεται βεβαια οτι θα πρεπει να αλλαξει και το ιδιο το εισιτηριο με την εφαρμογη νεων τεχνολογιων (ηλεκτρονικο εισιτηριο κλπ.). Στο Λονδινο δηλαδη οι Arriva, First, London Central (Go Ahead), London General (Go Ahead), London Sovereign (Transdev), London United (Transdev), Metroline, Travel London (Abellio) - ναι τοσες λιγες! - τι κανουν δηλαδη, πλακωνονται στο ξυλο? Ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα απο οσο νομιζετε...
Για τις Σ.ΕΠ. μπορω να γραψω σελιδες ολοκληρες για το τι ακριβως γινοταν αλλα θα αρκεστω σε οτι εγραψα παραπανω. Καμια σχεση δεν μπορει να εχει το νεο μοντελο με αυτες.
Οσον αφορα τον ΟΑΣΘ τωρα. Το υφισταμενο δικτυο γραμμων ειναι ιδιαιτερα πυκνο για τα δεδομενα της πολης, αλληλοκαλυπτομενο σε πολλες περιπτωσεις. Οι βασικες συνδεσεις ειναι οπως ακριβως τις περιγραφεις λογω της ιδιας της δομης της πολης η οποια αναπτυσσεται με βαση το κεντρο με μορφη πεταλουδας. Οι χρονοαποστασεις των οχηματων ειναι για σεμιναριο για τα ελληνικα δεδομενα (για τα ευρωπαϊκα τυπικος προγραμματισμος) με υποπολλαπλασιο αναλογικα στολο οχηματων σε συγκριση με την Αθηνα και με ενα μονο μεσο κατ' ουσιαν (το δευτερο μονο κυκλοφοριακα προβληματα δημιουργει προς το παρον - χωρια που θα εξυπηρετει μολις το 30% του πληθυσμου). Σχετικα με το παραδειγμα σου ειναι παρα πολυ απλη η απαντηση - και πιο ψηλα να σε παω ακομα, Τουμπα ας πουμε. Παιρνεις το 5 απο την αφετηρια σου, στη σταση "Γεφυρα" αλλαζεις με το 30 και κατεβαινεις στον προορισμο σου.
Το οτι στην Αθηνα τα λεωφορεια κυκλοφορουν σε πολλους - παραλληλους τις περισσοτερες φορες περιπτωσεις - ειναι ενας απο τους λογους που κανουν ζημιογονο την εκτελεση συγκοινωνιας στο λεκανοπεδιο, ασχετα αν καποιες φορες ειναι αναγκαιο
Τα παραδειγματα των SSB και MVG που αναφερεις λειτουργουν ως επιχειρησεις ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ χαρακτηρα με ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια οι οποιες ΔΕΝ επιδοτουνται απο πουθενα απο τον κρατικο προϋπολογισμο. Μαλιστα (να προσθεσω και την RATP του Παρισιου) εχουν - μεσω θυγατρικων - και την ευθυνη εκτελεσης συγκοινωνιας και σε αλλες πολεις...
Δεν δαιμονοποιει κανεις τον δημοσιο φορεα αλλα την δημοσιοϋπαλληλικη νοοτροπια της δεκαετιας του '60 που επικρατει. Αν μπορει ας σταθει σε ενα τετοιο ανταγωνιστικο περιβαλλον σαν αυτο που περιγραφω παραπανω με τα παροντα δεδομενα του...
Ας δουμε τωρα και τη διανομη των γραμμων. Στο παραδειγμα σου αυτος που θα παρει το Β5 θα παρει - και θα οφειλει να εκτελει - και τα 403, 404, 407 και τα οποια αλλα υπαρχουν στο συγκεκριμενο συγκροτημα γραμμων. Αν δεν του αρεσει να μην υποβαλλει προσφορα. Τερμα.
Περι κατανομης εισπραξεων τωρα... Καταρχην ξεχασε το υπαρχον συστημα. ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ και οι λοιπες αηδιες... Εξυπακουεται βεβαια οτι θα πρεπει να αλλαξει και το ιδιο το εισιτηριο με την εφαρμογη νεων τεχνολογιων (ηλεκτρονικο εισιτηριο κλπ.). Στο Λονδινο δηλαδη οι Arriva, First, London Central (Go Ahead), London General (Go Ahead), London Sovereign (Transdev), London United (Transdev), Metroline, Travel London (Abellio) - ναι τοσες λιγες! - τι κανουν δηλαδη, πλακωνονται στο ξυλο? Ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα απο οσο νομιζετε...
Για τις Σ.ΕΠ. μπορω να γραψω σελιδες ολοκληρες για το τι ακριβως γινοταν αλλα θα αρκεστω σε οτι εγραψα παραπανω. Καμια σχεση δεν μπορει να εχει το νεο μοντελο με αυτες.
Οσον αφορα τον ΟΑΣΘ τωρα. Το υφισταμενο δικτυο γραμμων ειναι ιδιαιτερα πυκνο για τα δεδομενα της πολης, αλληλοκαλυπτομενο σε πολλες περιπτωσεις. Οι βασικες συνδεσεις ειναι οπως ακριβως τις περιγραφεις λογω της ιδιας της δομης της πολης η οποια αναπτυσσεται με βαση το κεντρο με μορφη πεταλουδας. Οι χρονοαποστασεις των οχηματων ειναι για σεμιναριο για τα ελληνικα δεδομενα (για τα ευρωπαϊκα τυπικος προγραμματισμος) με υποπολλαπλασιο αναλογικα στολο οχηματων σε συγκριση με την Αθηνα και με ενα μονο μεσο κατ' ουσιαν (το δευτερο μονο κυκλοφοριακα προβληματα δημιουργει προς το παρον - χωρια που θα εξυπηρετει μολις το 30% του πληθυσμου). Σχετικα με το παραδειγμα σου ειναι παρα πολυ απλη η απαντηση - και πιο ψηλα να σε παω ακομα, Τουμπα ας πουμε. Παιρνεις το 5 απο την αφετηρια σου, στη σταση "Γεφυρα" αλλαζεις με το 30 και κατεβαινεις στον προορισμο σου.
Το οτι στην Αθηνα τα λεωφορεια κυκλοφορουν σε πολλους - παραλληλους τις περισσοτερες φορες περιπτωσεις - ειναι ενας απο τους λογους που κανουν ζημιογονο την εκτελεση συγκοινωνιας στο λεκανοπεδιο, ασχετα αν καποιες φορες ειναι αναγκαιο