09-11-2011, 07:20 PM
(08-11-2011, 11:51 PM)ΓΙΑΝΝΗΣ Β10Μ Έγραψε: για μενα το ιδιο ειναι,το μονο που στα B7L στα 600αρια χτυπανε πολυ τα σασμαν τους
Δεν εχουν σοβαρες διαφορες τα B7RLE με τα B7L στο δρομο. Στη δευτερη περιπτωση μαλιστα τα 400αρια με τα 600αρια εχουν μονη διαφορα την κλιμακωση του σαζμαν με τα τελευταια να εχουν ιδιο γραναζωμα με τα 700αρια. Εκει οφειλεται και το χτυπημα του στις αλλαγες και τα κατεβασματα και ειναι κατι που το παλεψε και η ZF και δεν διορθωνεται παρα μονο μετριαζεται. Απο αυτην την αποψη εισαι τυχερος που πηρες γραμμη με 400αρι, Γιαννη... Και το 455 ειναι σχετικα καλο λεωφορειο - αν και το κορυφαιο μακραν ειναι το 459.