(24-10-2011, 01:53 AM)chrispan Έγραψε: Ουτε ΔΟΚ ουτε ΜΑΧ... Τα μεν ΜΑΝ ειχαν ΝΒΗ οπως πολυ σωστα αναφερθηκε ηδη, τα δε Mercedes ΝΑΧ. Η ερωτηση βεβαια αφορα στο πως ειναι δυνατον να νομιζεις οτι τα 202-241 αντικαθιστουν τους Σφακιανακηδες οταν στις αδειες κυκλοφοριας τους γραφουν ξεκαθαρα "ΝΕΟ, σε αντικατασταση του αποχαρακτηρισθεντος ΝΒΡ 9xxx. Οπως λοιπον μπορει να καταλαβει ο καθενας τα συγκεκριμενα λεωφορεια αντικαθιστουν τα 40 πρωτα Scania.
Τα O405 δεν ηταν ποτε ζωντανα οποτε η απαντηση ειναι οχι. Καποια εργαζονται στην Αιγινα, την Κερκυρα και στο εξωτερικο.
Οι πρωμετωπιδες του δεν ειχαν διαφορες στα γραμματα αλλα στον κατασκευαστη.
Οι πρωμετωπίδες είχαν διαφορές όσο ήταν στο Ωραιόκαστρο μέχρι που την στιγμή που αποσύρθηκαν σε ορισμένα την γραμματοσειρά την είχε πιο λέπτη δηλαδή λεπτά γράμματα και έγραφε ΄΄ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ-ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ'' μέχρι την στιγμή που αποσύρθηκαν ή αυτά με τα λεπτά γραμμάτα ήταν και στο 64 και έγραφε η ταμπέλα ΠΛ.ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ-ΦΙΛΥΡΟ και μετά που πήγε στον ΝΣΣ. Eνώ σε άλλα mercedes με γραμμάτα σαν των αλέκων του 1994-1995 κανονικά την έγραφε την διαδρομή.
Οι Σφακιανάκιδες πρέπει να ήταν και στον Φοίνικα γιατί είχε και το 66
Τα citelis και τα b9l τότε πια αντικαθηστούν;
Τέλος όταν εννοώ ότι ζούνε ακόμα εννοώ για το αν δουλεύουνε ή λειτουργούνε γιατί τα mercedes ΕΛΒΟ είναι 21 ετών λεωφορεία