26-04-2010, 10:00 AM
Οι δημοτικές συγκοινωνίες μπορούν να έχουν εισόδημα από άλλες πηγές αλλά όχι εισιτήρια, όπως π.χ. από διαφημίσεις στις στάσεις τους ή και πάνω στα λεωφορεία (στα ΜΑΝάκια του Αμαρουσίου ήδη έχουν τοποθετηθεί κατά περιόδους διαφημίσεις, είτε ολόσωμες στα πλάγια και το πίσω μέρος του λεωφορείου, είτε μόνο στο πίσω).
Εάν εν τέλει ισχύσει η καθιέρωση του κομίστρου στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου, το υπολογίζουν σε € 0,30 ενώ δωρεάν θα μπορούν να το χρησιμοποιούν δημότες αλλά και μόνιμοι κάτοικοι, με την επίδειξη κάρτας δημότη που θα εκδίδεται με την επίδειξη αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας και απόδειξης μόνιμης κατοικίας (π.χ. λογαριασμό κάποιας Δ.Ε.Κ.Ο.).
Πρακτικά υπάρχει και άλλη μια δυσκολία: η κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται στον οδηγό. Στις "Βεργίνες" και τα Neoplan φυσικού αερίου, υπάρχει πόρτα μπροστά από τον οδηγό όμως ο κόσμος έχει συνηθίσει την μικτή χρήση των θυρών επιβατών (και είσοδος και έξοδος). Στα ΜΑΝάκια το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, καθώς και η μπροστινή πόρτα βρίσκεται πίσω από την θέση του οδηγού, ο οποίος θα πρέπει να γυρίζει το σώμα του πίσω για να βλέπει τις κάρτες. Όταν αποκτήθηκαν τα ΜΑΝάκια δεν υπήρχε σκέψη για την επιβολή κομίστρου, ενώ οι γραμμές όπου ήδη απαιτείται η επίδειξη κάρτας δημότη (γραμμές προς Πανεπιστημιούπολη και Πόρτο Ράφτη - Αυλάκι) εκτελούνται με τρίπορτα 12μετρα λεωφορεία όπου ο οδηγός ανοίγει μόνο την μπροστινή πόρτα στις ενδιάμες στάσεις επιβίβασης, έτσι όλοι όσοι επιβιβάζονται περνούν από μπροστά του.
Εάν εν τέλει ισχύσει η καθιέρωση του κομίστρου στην Συγκοινωνία Αμαρουσίου, το υπολογίζουν σε € 0,30 ενώ δωρεάν θα μπορούν να το χρησιμοποιούν δημότες αλλά και μόνιμοι κάτοικοι, με την επίδειξη κάρτας δημότη που θα εκδίδεται με την επίδειξη αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας και απόδειξης μόνιμης κατοικίας (π.χ. λογαριασμό κάποιας Δ.Ε.Κ.Ο.).
Πρακτικά υπάρχει και άλλη μια δυσκολία: η κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται στον οδηγό. Στις "Βεργίνες" και τα Neoplan φυσικού αερίου, υπάρχει πόρτα μπροστά από τον οδηγό όμως ο κόσμος έχει συνηθίσει την μικτή χρήση των θυρών επιβατών (και είσοδος και έξοδος). Στα ΜΑΝάκια το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, καθώς και η μπροστινή πόρτα βρίσκεται πίσω από την θέση του οδηγού, ο οποίος θα πρέπει να γυρίζει το σώμα του πίσω για να βλέπει τις κάρτες. Όταν αποκτήθηκαν τα ΜΑΝάκια δεν υπήρχε σκέψη για την επιβολή κομίστρου, ενώ οι γραμμές όπου ήδη απαιτείται η επίδειξη κάρτας δημότη (γραμμές προς Πανεπιστημιούπολη και Πόρτο Ράφτη - Αυλάκι) εκτελούνται με τρίπορτα 12μετρα λεωφορεία όπου ο οδηγός ανοίγει μόνο την μπροστινή πόρτα στις ενδιάμες στάσεις επιβίβασης, έτσι όλοι όσοι επιβιβάζονται περνούν από μπροστά του.