14-10-2011, 07:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-10-2011, 07:04 PM από ELBO O405GN.)
Σε πολλά νησιά (στις Κυκλάδες τουλάχιστον) έχουν βελτιωθεί τα οχήματα. Από την άλλη, στην ηπειρωτική Ελλάδα, τα ΚΤΕΛ εμφανίζουν μια τάση μη συνεργασίας με τα άλλα συγκοινωνιακά μέσα (αεροπλάνα, τρένα κλπ). Ακολουθούν μια δρομολογιακή πολιτική, μη πρακτική σε μερικές περιπτώσεις, οδηγώντας μέρος του κοινού σε χρήση ταξί ή ΙΧ, ώστε να εξυπηρετηθεί.
Τα ΚΤΕΛ επιμένουν προκλητικά ακόμη και σήμερα, να μην έχουν τοπικά δρομολόγια με αφετηρία μεγάλους σταθμούς του ΟΣΕ, όπως Κόρινθος-Μεσολόγγι/Αγρίνιο-Κόρινθος, Ναύπλιο-Κόρινθος-Ναύπλιο, Λιβαδειά ή Θήβα-Άμφισσα-Γαλαξείδι-Ναύπακτος κλπ.
Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να γίνει και σε μεγάλα αεροδρόμια, λιμάνια.
Τα ΚΤΕΛ επιμένουν προκλητικά ακόμη και σήμερα, να μην έχουν τοπικά δρομολόγια με αφετηρία μεγάλους σταθμούς του ΟΣΕ, όπως Κόρινθος-Μεσολόγγι/Αγρίνιο-Κόρινθος, Ναύπλιο-Κόρινθος-Ναύπλιο, Λιβαδειά ή Θήβα-Άμφισσα-Γαλαξείδι-Ναύπακτος κλπ.
Κάτι ανάλογο θα μπορούσε να γίνει και σε μεγάλα αεροδρόμια, λιμάνια.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.