04-10-2011, 10:47 PM
(04-10-2011, 08:15 PM)miltos xania Έγραψε: Το παραπανω νομιζω οτι ειναι το ζουμι της υποθεσης.Τα ΚΤΕΛ εχουν αναλαβει το μεταφορικο εργο μεχρι το 2019 και οποιαδηποτε''προσβολη''της συμβασης αυτης μπορει να οδηγησει τη χωρα μας σε τσουχτερα προστιμα σε περιπτωση προσφυγης των ΚΤΕΛ στα Ευρωπαικα δικαστηρια.
Οποτε μεχρι τοτε κρατατε πολυ μικρο καλαθι για κατι τετοιο.
Στη σχολη μας μαθαινουν οτι το κρατος εχει το ''μονοπωλιο της βιας''. Εχει δηλαδη και το μαχαιρι και το πεπονι. Η όποια συμβαση μπορει να λυθει σε περιοδους ''εθνικου συμφεροντος''. Και η Τροικα θα δωσει τις ευλογιες της, μιας και η απελευθερωση των κλειστων επαγγελματων αποτελει προταιρεοτητα.
(04-10-2011, 08:15 PM)miltos xania Έγραψε: Αλλα ακομα και εαν και οταν γινει η απελευθερωση μην εχετε την ψευδαισθηση οτι θα μπορεσει ο καθενας που θελει να γινει ιδιοκτητης λεωφορειου να βγαλει μια αδεια κ ενα οχημα και να κανει τον λεωφορειατζη(ομοιως και για Ταξι/Φορτηγα)..Η οικονομικη καταστροφη γι αυτον θα ειναι βεβαιη.Τα ΚΑΡΤΕΛ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ(και συγκεκριμενα οι μεγαλες εταιρειες,οχι οι μικροιδιοκτητες τουριστικοι)θα φανε οτι φανε στις μεγαλες κερδοφορες γραμμες.
Η περιπτωση των ΚΤΕΛ ειναι διαφορετικη. Στο νεο μοντελο δεν ειναι οπως τα ταξι (αγοραζω λεωφορειο και γινομαι λεωφορειατζης), ειναι διαφορετικο. Θα γινει ο,τι εχει γινει και στην υπολοιπη Ευρωπη και σε ολο το κοσμο: συμβασεις παραχωρησης σε ιδιωτικες εταιριες. Μονο οργανωμενες εταιρειες θα μπορουν να μπουν στο διαγωνισμο για την παραχωρηση, οχι μεμονωμενα προσωπα. Στα κερδοφορα δρομολογια, οι παροχοι δεν θα ειναι μονοι τους. Θα δραστηριοποιυνται πολλες εταιρειες (=καλυτερες τιμες). Οσο για τα ''καρτελ'', ειναι απλα αριστεριστικες δικαιιολογιες. Μονο αυτος ειναι ο τροπος για την μεταβαση σε μια ποιοτικη συγκοινωνια ευρωπαϊκων προδιαγραφων.