01-10-2011, 10:12 PM
(01-10-2011, 09:06 PM)GiannisB Έγραψε: Η δημοτική κίνηση πολιτών του Ωραιόκαστρου που είναι και η πιο ισχυρή στον νομό Θεσσαλονίκης φαντοζόμαι θα την έχεις ακούστα ότι είναι ισχυρή αυτή λέει ότι πρέπει η γραμμή 56 πρέπει να πάρει καινούργια λεωφορεία και ότι με αυτά μας έχουνε βρωμήσει στους κάπνους και φυσικά τα παιδιά έχουν απoλύτο δίκιο.
Το 577 γιατί έχει πινακίδες ΝΗΖ; κυκλοφόρησε το 2007;
Όσον αναφορά για τις τοπικές γραμμές που γράφω δεν τις γράφω κατά φαντασίαν αλλά θυμάμαι όταν το δημοσίευμα του 2010 όταν ο ΟΑΣΘ είχε πει ποιες γραμμές θα πάρουν καινούργια λεωφορεία όπου ήταν 33,53,54,55,66,67 από τα μονά από τα οποία δεν πήραν καινούργια το 53,55 και από τα διπλά 8,12,78 το οποίο δεν πήρε καινούργια οχήματα το 8 άρα δικαιολογημένα πιστεύω έτσι δηλαδή 53 και 55 citelis και τα citaro στο 8
Στο 21 μάλιστα είναι μεγάλη διαδρομή καλά το πας αλλά σιγά την διαδρομή που κάνει το 29,25,35 επόμενως εγώ θα το έβαζα σε 21 όπως είπες και εσύ αλλά σε 56,58 μισά-μισά γιατί τέτοιες γραμμές αξίζουν καλά λεωφορεία
Απο που προκυπτει οτι η δημοτικη κινηση πολιτων Ωραιοκαστρου ειναι η πιο ισχυρη στον νομο? Ποιο το εργο της, ποια τα αιτηματα και ποια τα αποτελεσματα?
Τα λεωφορεια του Ωραιοκαστρου ειναι σχεδον καινουργια (εξαετιας) και EuroIII κατι το αποδεκτο για ημιπροαστιακη γραμμη. Θεωρουνται - και θα συνεχισουν για καποια χρονια - επαρκη...
Το 577 εχει ΝΗΖ πινακιδες γιατι αλλαξε το 2007.
Το δημοσιευμα αναφερεται σε αρχικες σκεψεις δρομολογησης και οχι στην τελικη η οποια καθοριζεται απο αλλες παραμετρους. Παντως να σε πληροφορησω οτι στις αρχες τα νεα λεωφορεια θα εργαστουν σε επιπεδες σχετικα διαδρομες και οχι απαραιτητα μεγαλου μηκους για καθαρα τεχνικους λογους. Μετα θα παρουν τα βουνα και τα λαγκαδια.
Το 56 ειναι αυτονομο, το 58 λειτουργει ως κυκλωμα γραμμων με το 57 συνεπως δεν τιθεται καν πιθανοτητα κατανομης οπως την γραφεις.