Την περασμένη Τετάρτη (17-3-2010) ο Δήμος Πεύκης παρέλαβε επιτέλους, με καθυστέρηση 3 μηνών περίπου, τα δύο Solaris Urbino 8.6 για την Δημοτική Συγκοινωνία.
Τα λεωφορεία θα τεθούν σε λειτουργία όταν πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας και εκπαιδευτούν οι οδηγοί, καθώς οι διαφορές τους είναι αρκετές με τα παλαιότερα λεωφορεία που έχει ο Δήμος Πεύκης, με κυριότερες το χαμηλό δάπεδο και το αυτόματο κιβώτιο. Προς το παρόν είναι παρκαρισμένα μπροστά από το παλαιό Δημαρχίο και σημερινό δημοτικό αστυνομικό τμήμα της Πεύκης.
Τα νέα λεωφορεία έχουν και διαφορετικό χρωματισμό σε σχέση με τα προηγούμενα, με πράσινο σκούρο σε ποδιές και προφυλακτήρα, λευκό το υπόλοιπο αμάξωμα, με μια λεπτή σκούρα πράσινη λωρίδα λίγο κάτω από την οροφή και μία φαρδύτερη κίτρινη περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα. Για πρώτη φορά, υπάρχει και το λογότυπο του Δήμου Πεύκης.
Διαθέτουν φυμέ τζάμια όπως τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ., όμως δεν ήταν δυνατόν να παρατηρήσω το εσωτερικό τους για να δω αν υπάρχουν διαφορές στην διαμόρφωση / διαρρύθμιση σε σχέση με τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ. Πάντως είχα ακούσει ότι ο Δήμος Πεύκης ζήτησε, αν είναι εφικτό, το προτελευταίο κάθισμα της δεξιάς πλευράς, που σε αυτά της Ε.ΘΕ.Λ. "βλέπει" προς τα πίσω, να τοποθετηθεί κανονικά (να βλέπει προς τα εμπρός) σε αυτά της Πεύκης, αποφεύγοντας έτσι το να υπάρχουν δύο συνεχόμενα ανάποδα καθίσματα. Θα δούμε αν αυτό τελικά πραγματοποιήθηκε.
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία για την τύχη των δύο MAN-Sfakianakis κατασκευής 2002 που έχει ο Δήμος Πεύκης, αν θα διατηρηθούν ως εφεδρικά, αν θα πωληθούν αλλού ή αν θα αποσυρθούν οριστικά. Όπως δεν αναφέρθηκε τίποτε περί επαναφοράς της συχνότητας των δρομολογίων στα 30 λεπτά όπως ήταν από τον Σεπτέμβρη του 2002 που μπήκαν σε υπηρεσία τα MAN-Sfakianakis, κάτι που καταργήθηκε όταν τα πολλά προβλήματα που εμφάνιζαν λόγω της ελλιπούς συντήρησης ανάγκασαν τον Δήμο να κυκλοφορεί μόνο το ένα και να κρατά το άλλο ως εφεδρικό (χωρίς να λείψουν περιπτώσεις που ήταν χαλασμένα και τα δύο και τότε ή επιστρατευόταν το σχολικό λεωφορείο ή δεν λειτουργούσε η Δημοτική Συγκοινωνία καθόλου). Πάντως, η εκτέλεση δρομολογίων ανά 30 λεπτά είναι αναγκαία, ειδικά τις ώρες αιχμής, απαιτεί όμως περισσότερους οδηγούς και την ύπαρξη και τρίτου διαθέσιμου λεωφορείου.
Το δελτίο τύπου του Δήμου Πεύκης είναι εδώ:
http://www.dhmospefkis.gr/web/
Έπονται και φωτογραφίες μόλις μπορέσω.
Τα λεωφορεία θα τεθούν σε λειτουργία όταν πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας και εκπαιδευτούν οι οδηγοί, καθώς οι διαφορές τους είναι αρκετές με τα παλαιότερα λεωφορεία που έχει ο Δήμος Πεύκης, με κυριότερες το χαμηλό δάπεδο και το αυτόματο κιβώτιο. Προς το παρόν είναι παρκαρισμένα μπροστά από το παλαιό Δημαρχίο και σημερινό δημοτικό αστυνομικό τμήμα της Πεύκης.
Τα νέα λεωφορεία έχουν και διαφορετικό χρωματισμό σε σχέση με τα προηγούμενα, με πράσινο σκούρο σε ποδιές και προφυλακτήρα, λευκό το υπόλοιπο αμάξωμα, με μια λεπτή σκούρα πράσινη λωρίδα λίγο κάτω από την οροφή και μία φαρδύτερη κίτρινη περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα. Για πρώτη φορά, υπάρχει και το λογότυπο του Δήμου Πεύκης.
Διαθέτουν φυμέ τζάμια όπως τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ., όμως δεν ήταν δυνατόν να παρατηρήσω το εσωτερικό τους για να δω αν υπάρχουν διαφορές στην διαμόρφωση / διαρρύθμιση σε σχέση με τα αντίστοιχα της Ε.ΘΕ.Λ. Πάντως είχα ακούσει ότι ο Δήμος Πεύκης ζήτησε, αν είναι εφικτό, το προτελευταίο κάθισμα της δεξιάς πλευράς, που σε αυτά της Ε.ΘΕ.Λ. "βλέπει" προς τα πίσω, να τοποθετηθεί κανονικά (να βλέπει προς τα εμπρός) σε αυτά της Πεύκης, αποφεύγοντας έτσι το να υπάρχουν δύο συνεχόμενα ανάποδα καθίσματα. Θα δούμε αν αυτό τελικά πραγματοποιήθηκε.
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία για την τύχη των δύο MAN-Sfakianakis κατασκευής 2002 που έχει ο Δήμος Πεύκης, αν θα διατηρηθούν ως εφεδρικά, αν θα πωληθούν αλλού ή αν θα αποσυρθούν οριστικά. Όπως δεν αναφέρθηκε τίποτε περί επαναφοράς της συχνότητας των δρομολογίων στα 30 λεπτά όπως ήταν από τον Σεπτέμβρη του 2002 που μπήκαν σε υπηρεσία τα MAN-Sfakianakis, κάτι που καταργήθηκε όταν τα πολλά προβλήματα που εμφάνιζαν λόγω της ελλιπούς συντήρησης ανάγκασαν τον Δήμο να κυκλοφορεί μόνο το ένα και να κρατά το άλλο ως εφεδρικό (χωρίς να λείψουν περιπτώσεις που ήταν χαλασμένα και τα δύο και τότε ή επιστρατευόταν το σχολικό λεωφορείο ή δεν λειτουργούσε η Δημοτική Συγκοινωνία καθόλου). Πάντως, η εκτέλεση δρομολογίων ανά 30 λεπτά είναι αναγκαία, ειδικά τις ώρες αιχμής, απαιτεί όμως περισσότερους οδηγούς και την ύπαρξη και τρίτου διαθέσιμου λεωφορείου.
Το δελτίο τύπου του Δήμου Πεύκης είναι εδώ:
http://www.dhmospefkis.gr/web/
Έπονται και φωτογραφίες μόλις μπορέσω.