Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 1.87 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Εκδηλωση] Το Fiat της Καστελλας Ξαναβγαινει Για το Καθιερωμενο Εορταστικο Δρομολογιο
#1
Οπως καθε χρονο, ετσι και φετος, το γνωστο Τρολει (φωτογραφιες του οποιου θα βρειτε στην Gallery απο παλαιοτερες εκδηλωσεις) θα βρισκεται στην Αφετηρια του Τρολει "20" για να πραγματοποιησει την παλαια διαδρομη που ακολουθουσε αλλοτε, δηλαδη την ιδια που ακολουθει και σημερα το τρολει 20, μεχρι την εκκλησια του Αγ. Διονυσιου. Η ωρα αναχωρησης προσδιοριζεται γυρω στις 10 το πρωι, αμεσως μετα το τελος της εκκλησιαστικης λειτουργιας για τον εορτασμο της Κυριακης Των Βαιων.

Το οχημα αυτο συντηρειται με πρωτοβουλια του ΗΛΠΑΠ και του συλλογου των συνταξιουχων του, τους οποιους και ευχαριστουμε για την εμπειρια που μας παρεχουν καθε χρονο.. Μια βολτα σε φιλικο κλιμα με ενα οχημα το οποιο καταμεστο δειχνει να αψηφα το χρονο και "ροκανιζει" πραγματικα τις ανηφορες σαν να βγηκε χθες απο το εργοστασιο κατασκευης του..

Αν βρισκεστε στον Πειραια κατα τη διαρκεια της περιοδιας του, τοτε σιγουρα θα το ακουσετε απο την χαρακτηριστικη κορνα που... ξεσηκωνει Big Grin

Για την ιστορια, απο τον ιστοτοπο του ΗΛΠΑΠ

"Το 1938 η ΗΕΜ (Ηλεκτρική Εταιρία Μεταφορών), προχώρησε σε παραγγελία κατασκευής των 12 πρώτων τρόλεϊ από την ιταλική κοινοπραξία Fiat/CGE.

Ήταν τρόλεϊ μικρού μεγέθους, διαξονικά, με δύο τρολλέδες (κεραίες), χωρητικότητας 30 καθήμενων επιβατών (που αργότερα έγιναν 28) και 28 όρθιων. Ήταν πανομοιότυπα με τα αντίστοιχα που κυκλοφορούσαν στις επαρχιακές πόλεις της Ιταλίας κατά τη δεκαετία του ’30. Τον Οκτώβριο του 1939 τα οχήματα ήταν έτοιμα και έφτασαν στον Πειραιά για να τεθούν στη διάθεση της Εταιρίας Μεταφορών. Όμως λόγω του ότι σε ένα τμήμα της διαδρομής, δεν είχαν ετοιμαστεί οι δίδυμες εναέριες ηλεκτρικές καλωδιώσεις, από της οποίες γίνεται μέσω των κεραιών (τρολλέδων) η ρευματοληψία των τρόλεϊ, τα οχήματα έκαναν κάποιες δοκιμές (Δεκέμβριος 1939, Ιανουάριος 1940) και, στη συνέχεια παρέμειναν σε ακινησία στο αμαξοστάσιο ολόκληρη την περίοδο της κατοχής. Το αρχικό εργοστασιακό χρώμα ήταν πράσινο. Μετά τον πόλεμο η ΗΕΜ τα έβαψε κίτρινα, για να τα εναρμονίσει με τα κίτρινα τραμ και λεωφορεία. Κατά την αποχώρηση των Γερμανών από την Ελλάδα, τα στρατεύματα τους πήραν τα δύο από τα 12 Fiat με συνέπεια από τον αρχικό στόλο που είχε παραλάβει η ΗΕΜ να χρησιμοποιηθούν μόνο τα 10. Η πρώτη γραμμή τρόλεϊ που εγκαινιάστηκε από την ΗΕΜ το 1948, ήταν εκείνη της Καστέλλας, που αντικατέστησε την τροχιοδρομική γραμμή 20. Η γραμμή αυτή έχει διατηρήσει τον αριθμό αυτό έως σήμερα."
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 25-03-2010, 11:42 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)